1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik vind 6 maps voor 1600 punten gewoon echt te weinig voor Gears-standaarden. Misschien dat ik het haal als de MP mij wegblaast, maar anders gewoon in een aanbieding voor 50% off ofzo, Gears 3 Season Pass ging ook in de aanbieding na 3 maanden geloof ik. Hoewel dat dan wel weer net de kerstperiode was.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja is de schuld van die mainstream shooters met hun 3-4 maps man.. Ze zien mensen kopen die mappacks voor 1200 punten. Dus kunnen ze dat ook met Gears doen. Toch vind ik 1600 punten meevallen. We zijn te verwend geworden met die Dark Corners mappack van Gears 2, 7 maps + Campaign chapter voor 1200 msp. Dat was goud, maar times have changed. Btw ik heb liever 6 goede maps dan 10 maps met maar 2 goede ofzo zoals bij Halo 4.. Maja eerst de maps zien

Enige wat ik nu wel raar vind is dat die mensen die Judgment bij Epic op kantoor zijn gaan testen, GoldGlove, Arctic, Captain Barbosa etc etc die map die je van Maxim krijgt al hebben gespeeld. Met andere woorden, die maps zijn al weer on disc.. en krijg je zogenaamd "gratis"

Laatst bewerkt: 3 mrt 2013
  3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ugh, nouja minder erg dan 3 maps on-disc zetten en er vervolgens 800 punten voor chargen (Horde Command Pack) :9

Begrijp ik goed dat er dan maar 4 echte MP maps zijn bij launch, 6 als je de twee gratis Maxim maps meetelt? :\

12 maps totaal inclusief alle paid DLC, Gears 3 had je 15 MP maps met de game zelf en de gratis Versus Booster Map Pack. Lang niet allemaal goede maps maar oké. :9

4 MP maps bij launch is wel heel erg weinig, toch nog maar even niet pre-orderen dan. :9

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Godverdomme,.. idd maar 4? en 4 voor Overrun? Wat een bullshit. De beta van Gears 3 had 4 maps!

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Er zijn standaard maar 4 MP maps:
    -Gondola
    -Library
    -Streets
    -Rig

En die 2 gratis dan. De rest is voor Overrun. Serieus, nog een keertje hoor...

Wat een faal zeg, alweer! :lol:

7. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Is het dan zoveel werk om gewoon wat oude maps te copy pasten?:{ Mij hoor je niet klagen als ze dat gewoon doen. En zolang die 4 Overrun maps niet zo ongebalanceerd als Overpass zijn zou ik het waarschijnlijk niet erg vinden als die gewoon in de MP-roulatie werd gegooid, liever dat dan steeds dezelfde 4 maps hoe goed ze ook mogen zijn.

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jah echt. Canals erbij, fuel depot, warmachine, checkout, hotel, old town. Id pay 1200- for that.

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Tuurlijk weer een recycle van die oude shit en dan ook nog zonder Locust... doag! _0/

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is niet wat er komt, ik zeg ik heb liever die erbij als extra mappack ofzo

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
  12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Sjodeflikker op met je kut plaatjes XD

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, speciaal voor jou jonguh! :lol:

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4 maps maar? ik dacht dat MoH: Warfighter het bont maakte met maar 8 :{

15. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    door al mijn gehaat en gebitch op judgement heb ik toch wel weer een beetje zin in gears. is gears 3 multiplayer nog goed te spelen kwa online populatie? ik ben gestopt met gears 3 toen de dedicated servers dlc only werden, dus ik heb de dlc uiteraard nog niet. ik zit eraan te denken om me alsnog die dlc aan te schaffen zodat ik tenminste wel op servers kan spelen.

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wij spelen hier zeer regelmatig nog

17. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    hm alright. spelen jullie met een vaste crew of zo? mocht ik de dlc aanschaffen zou ik graag een paar van jullie adden. gears is het leukste met een vaste groep.

en geen problemen met matches vinden op de dedicated servers oid? niet dat ik dadelijk die dlc aanschaf en dat ik 20x tegen dezelfde teams speel ofzo :+. zonder dlc had ik enorme problemen om playable games te vinden.

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Add me maar!

Ik speel af en toe een uurtje. Vorige 2 weken speelde ik best wel hardcore omdat ik achievement wou halen. :9 toen kwam ik wel ook vaak de zelfde namen tegen online.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
  20. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Haha, ze stonden zo goed met hun 2 diggers en twee setjes Incendiaries... killt 'ie zijn teammate met zijn Digger!

Deel Deze Pagina