http://epicgames.com/community/2012/07/gears-of-war-judgment-release-date-announced/ 19 maart + filmpje in de link
FUCK EEN FREE FOR ALL MODE... Er zijn genoeg game modes.. Team Deathmatch heeft Gears 3 al verpest.. Waarom weer een domme mode erin waar ze weer rekening mee moeten gaan houden bij het designen van de maps.. De spawns in KOTH zijn al fucked up... Nu een FFA
Ja echt.. die Ldawg speelt nooit voor zn team.. http://forums.epicgames.com/threads/921584-Support-a-new-Playlist-FREE-FOR-ALL! Kijk hoeveel reacties ertegen.. (voordat het was aangekondigd)
OMG, echt ook... eerst verneuken met TDM en dan dit ook nog. Kan toch ook nooit goed gaan met die spawns! Doaag Gears!!!
Hahah. Weet ik, daarom zo funny. Maar ik zie nu ineens hoop reacties van "yea ffa is gonna own. Im super excited.." Ziet Epic niet dat wingman nauwelijks wordt gespeeld. FFA is niet voor Gears, whats next? Search & destroy? Maar goed.. misschien wordt het wel 1v1v1v1v1 ofzo.. Dan is het niet zo chaotisch.. Guardian. Execution. Koth. Btte en vooruit Tdm. Die gamemodes zijn genoeg en de beste modes. Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Wingman is wel cool en in Gears 3 niet zo veel gespeeld misschien (vooral vanwege de maps), maar in Gears 2 werd het sowieso kapotgespeeld. En FFA kan opzich wel werken, maar map design is dan heel belangrijk en uiteraard spawning. Maar goed, ik blijf Gears een teamgame vinden en ik ben benieuwd hoe het uitpakt...
Ja 5 spelers ffa kan wel.. Maar ik vind het ook meer een teamgame.. Teveel gamemodes is ook niet goed.. Kijk wat er nu is gebeurd met execution
Fuck dat shit.. Hebben ze niet geleerd van de Retro toevoeging.. Lever een Gears 3 zonder alle flaws van Gears 3 en je hebt DE game waar alle fans (die nog na 3 maanden spelen) op wachten..
Haha, wou net zeggen... Boeit mij ook geen reet meer. Ik zie het wel en veel slechter dan de Retro kan het niet worden!
Hier wat footage van FFA en ook nog wat gameplay met die nieuwe gun: Als ik deze beelden zie ben ik het helemaal met upinsmoke eens, FFA hoort niet bij Gears.. Daarbij hoop ik dat die nieuwe gun wel een power weapon is want anders ziet ie er nu al behoorlijk overpowered uit.. :{ Ach ik wacht het allemaal nog ff af..