1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jippie!

2. J4mie

J4mie Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    [yt]qmScULtfJ0E[/yt]

3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!:thumbs:

4. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    hoe krijg je die? ik wil er ook wel een.

5. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die webskin even gedownload net.

Ik krijg die pagina niet aan de praat met voor die paintball skinn, heeft iemand er eentje over (PM) of kan iemand mij uitleggen hoe het werkt? Mijne blijft hangen bij het filmpje van Baird.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2013
  6. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kom je hieraan?

Die poepskins (web + paint ejaculatie) doen me overigens echt niets en zou ik enkel dragen om me bij de schapenkudde te voegen (niet doelend op jullie maar de hordes aan domme fanboys die de game amper kunnen spelen maar toch altijd trots met hun zuur 'verdiende' skins rondliepen). Gelukkig bevat Judgment ook wat meer unlocks en moet je voor sommige wel echt je best doen (golden armor skin + Tai).

Oh en ik vergeleek inderdaad Justin Bieber met Gears 2 omdat de massa bepaalt. De campaign is afgezien van de riftworm niet echt spectaculair en de MP is één van de slechtste die ik ooit gespeeld hebt(bij release en zelfs 24+ maanden later, you can't polish a turd!), desonanks is die game ontzettend veel verkocht en zoals Captain Obvious (;P) hier al stelde heeft dit natuurlijk ook te maken met de verwachtingen van mensen.

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je mij bedoeld... Ik heb Gears 1 en 2 zo ongeveer dag en nacht gespeeld en dat heb ik met de Gears 3 beta ook gedaan. Maar toen Gears 3 uiteindelijk uitkwam ben ik en mijn vaste club afgehaakt om verschillende redenen...

8. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Nah, ik doel niet op jou maar ik kan gewoon echt oprecht niet begrijpen waarom sommigen Gears 2 boven deel 3 verkiezen :p

Overigens, als mijn posts een beetje te direct of bot overkomen moet je het met een korrel zout nemen ;)

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Meer een kilozak zout. :p Nee, maar waarom? Geen idee, misschien de gezelligheid, maps en dat het oldskool knallen en battlen was. Ik geef toe dat Gears 3 qua lag, movement en bugs/glitches een verbetering is (was allemaal drama in Gears 2 en weet ik heel goed), maar er is gewoon teveel poespas bijgekomen en er zijn dingen die het Gears gevoel wegnemen... zeker Judgment doet dat nu en dat hoef ik niet meer uit te leggen denk ik. :+

10. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Als Gears 2 de movement en dedi servers van 3 had was het wel echt de perfecte Gears(die maps <3, en dat zeg ik als iemand die ze amper gespeeld heeft maar er wel de potentie van inzag :+). Deel 2 was voor mij veel te traag qua movement en voornamelijk om deze reden heb ik er nooit echt van kunnen genieten (en die smokes bij launch, ik moest toentertijd bijna huilen ;P).

edit: Wat is die Epic Reaper trouwens voor bs? :') Zoiets stel je toch verdomme alleen voor bij een josti-band oid (dat ze als het ware de meester-triangel krijgen) maar toch niet bij een online game?! :') Omfg, en dan zijn het ook nog eens 'community picked members' oftewel de ergste ja-knikkers en hielenlikkers van Epic Games forums -_-

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Die epic reaper maak ik me niet druk om. Zal je ws nooit tegenkomen hier. Vind het wel grappig

Ik heb jungle tai van epic forum. Iemand had 80 codes gedropt. Ik vind extra characters wel cool. Wapenskins wel ok. Armorskins irritant. Ben al kleurenblind en nu wordt het alleen maar moeilijker om enemies te onderscheiden.

Omg die ragdoll smokes van Gears 2

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat zal je ook niet even delen hè, alleen jij mag met die loempiavouwer speler zeker!

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb er 40 afgelopen voor ik er 1 tegenkwam die niet gebruikt was. Tegen de tijd dat iemand het hier had gelezen waren ze allang weg.

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Whatever...

Wat is die Reaper nou weer voor iets dan? Da's toch gewoon een verkrachte Kantus/Skorge (kan me even het geluid niet voor me halen). Heb je daarmee voordeel of zo... lijkt erg overpowered. :+

15. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    "Epic Games will chose a different Gears of War player to be the Reaper every week. The selection will be based on "contributions to the community." It's a desirable goal, as the Reaper comes loaded with special abilities. Being chosen to play the character will earn you custom dog tags as well.

Should you kill the Epic Reaper in battle, you'll unlock a special Reaper medal. You'll also get a weapon skin for your weapon that adds a white Gears logo to the side of the chassis. Both items are pictured below along with the Reaper character.

Your chances of encountering this one special player are admittedly slim. To give players a better chance at unlocking these extras, Epic's employees will also have the Reaper skin. Killing them will give you the skin and medal as well."

Noooooo, wat een onzin weer. Zonde. Smoke zeg jij er eens even iets positiefs over om de stemming er weer in te krijgen.

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, is dit serieus? 8) Geen Locust in de game, want daar wilt niemand mee spelen volgens onderzoek. Maar wel een Reaper! :+ Het wordt echt steeds mooier met deze game... wat een onzin dit! :lol:

17. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in NL zul je die Reaper waarschijnlijk toch niet tegenkomen tenzij hackertjes de skin gaan gebruiken. Denk dat deze game wel grotere problemen heeft.:9

Was denk ik leuker geweest als ze die Reaper voor een speciale nieuwe gamemode zouden gebruiken, wie weet doen ze dat ook met de VIP pass.

18. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan niet eens die paintball weapon skin krijgen. Dat filmpje blijft hangen bij Baird en dan blijft dat filmpje herhalen. Goed geregeld.

19. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Met dank aan trance19:

Maar is gaar geregeld inderdaad, eerste keer dat ik probeerde had ik 98% ontdekt, kreeg geen skin. Deed het opnieuw volgens filmpje dus faalde en daarna >70%, kreeg ik de skin opeens wel.8)

20. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had hem net inderdaad, ineens pakte dat filmpje wel door. Thanks.
    Nog mensen interesse om gears of war 3 horde wave 1-10 met team zeta te doen en met 5 onyx guards? Ik heb een extra controller, dus 3 personen is voldoende.

Deel Deze Pagina