Mijn tip : koop geen stomme zeldzame skins op het internet, het voegt helemaal niks toe, gewoon VIP pass nemen en dat is voldoende !
ik heb hem toch weer lekker besteld. Ik had zo mijn twijfels, maar door de jaren (en verschillende accounts) heen heb ik met Gears toch de meeste lol. Ben erg benieuwd!
Demo nu te downloaden: http://marketplace.xbox.com/nl-NL/P...Judgment/66acd000-77fe-1000-9115-d8024d538a7d Net een potje gespeeld, echt niets voor mij dit. Speelt echt niet lekker naar mijn mening, veel te chaotisch. Vraag me nu echt af in hoeverre de Gnasher-only playstyle in MP uit voorgaande delen in deze game MP een succes kan zijn, zeker met die Marzka. Vind Overrun nog minder leuk dan Beast uit Gears 3, denk niet dat ik deze mode ga spelen als ik de volledige game haal. Denk dat ik het lekker bij Gears 3 houd en deze echt pas haal als ie flink in prijs is verlaagd of als jullie straks zeggen dat de Versus MP heel goed is, ook voor Gnasher liefhebbers.
Ik heb mn pre order bij Dixons geannulleerd en bij FRS in bestelling gezet. 40 eurootjes als je 10 euro aan games geeft. Topdeal! Dus als je hem nog niet besteld hebt is dit je kans!!
Ik had het gewoon netjes besteld bij yourgamezone.nl voor maar 40 of 43 euro En maar hopen dat ie op donderdag of vrijdag op mijn deurmat legt. Ik heb gewoon slechte ervaringen met FRS, ze vragen gewoon teveel geld voor andere games + used games.
47 bij yourgamezone. Ach, het kost me wat oude games waar ik niets mee doe en 40 euro is dan een lekker prijsje. Edit: Krijg er nog een hammerburst en Alex Brand bij, Wooohhhooooo. En een gears 1 download code, maar daar heeft niemand wat aan.
Maar Overrun is heel anders toch? Die markza is net een boltok dus denk dat dat wel meevalt. Ik ga sws Gnasher loadout spelen 98% vd tijd dus je hoort me vrijdag wel daarover Vervelende aan overrun is denk ik dat je echt weer in een team moet spelen. Er spelen altijd idioten die niet meehelpen met de objective
Nou, ik heb 'm in de downloadrij staan... Ben benieuwd of het echt zo saai is! 4000(P) voor alle skins? Wahahahahahahahaha... ...wahahahahahaha... ...HA!
Zit nu paar potjes in de demo en precies wat jij zegt klopt met overrun. Denk als je in een party zit met 5 man dat het dan pas leuk is. Nu met onbekende mensen zijn er inderdaad vaak idioten die niet meehelpen.
Please laat dit niet de toekomst zijn voor games. Een paar MP maps, en verder gestoord veel van die kleine kut koopjes...donder toch op. Beter zien we gewoon een Gears of andere game next-gen met genoeg MP maps en gewoon zoals het hoort. Ik ga de demo zo eens checken.
True, maar zolang mensen het blijven kopen zal het blijven bestaan. Kijk maar 's hoe die microtransacties de kop op steken. Het is natuurlijk te triest voor woorden om 4000(P) aan skins te kopen of Double XP, maar er is blijkbaar een markt voor!
Zojuist Overrun Demo gespeeld maar mijn vraag is, zijn er nog meer maps in dit demo ? Ik heb geen zin in om elke keer dezelfde map "Skyline" spelen.
Aangezien de complete game maar 4 multiplayer maps heeft, geven ze je natuurlijk maar 1 map om te spelen.
Moet je een keer kijken naar de mmorpg maplestory. Daar kan je kleertjes kopen en ook skins voor je wapens en allemaal andere onzin dingen. En zij maken miljoenen.
25% van de hele mode in de demo en dan nog klagen In EVE online kun je zonnebrillen kopen voor je character van $100 Maar who cares zolang het alleen maar cosmetisch is wat ik erger vind is dat er maar 4 MP mappen in zitten. dat er 4000 verschillende skins zijn die GEEN ENKELE invloed op de gameplay hebben en die als extraatje te koop zijn vind ik niet erger dan bijv de Hoedenwinkel van TF2 Maar de base game moet voldoende content hebben en goed onderhouden worden zonder de playerbase met elke DLC maar weer verder te fragmenteren. Dat houd een spel lang speelbaar. Skins zullen me worst zijn
Thanks , dan ga ik EXPs verzamelen , zit nu op level 4 Hoe verander ik nou mijn wapen van lancer / shotgun naar sawed off shotgun ?