Niet zo zeuren om die SO. Die is een starting weapon. Tis hetzelfde als de gnasher, maar schiet iets sneller en maar 2 kogels erin. Tis totaal niet de Gears 3 SO. Dat ding heeft zelf nu een crosshair als de Gnasher volgens mij en niet die gekke bulletspread Wie haalt de game nou? Laten we private FFA's doen vrijdag
Vanavond denk ook maar eens de demo proberen. Tot nu toe wordt ik nog niet warm voor een aanschaf. Te veel geld voor te weinig.
Straks maar even die demo proberen... Review van Gamekings is up: http://www.gamekings.tv/videos/gears-of-war-judgment-review/
Fok Skate. Hij bakte geen moer van Gears 1. Zovaak met hem gespeeld. Hij snapt er sowieso niks van. Gk snappen sws nergens iets van, malloten
Halfuurtje gespeeld... wat een gare gameplay. Ligt het aan mij of is de move speed wat langzamer dan in Gears 3? Ben toch wel blij met deze demo, want nu weet ik dat ik hem zeker niet meer ga halen .
De movement is anders en trager omdat het overrun is. Maar de guns moeten wel gelijk zijn aan de andere mp's. Maar wel weer anders dan gears 3. Het is blijkbaar de gears 1 shotgun Man ik wil free for all'en. Niet die gekke overrum
Wat is er mis met deze demo qua geluid? Ik heb een Turtle Beach X12 op en heb niets aan de bass veranderd of de volume, en in elke andere game is het goed. Maar hier hoor ik het geluid kraken en vervormen....
Goed. Even reviews gechecked en dergelijke en ik laat deze game mooi aan me voorbij gaan. Echt genoten van de eerdere Gears games maar dit is niet heel spectaculair allemaal.
En maar goed ook. Want als ik in judgment nog steeds die lelijke dikke marcus met zn olifanten hitbox zou krijgen terwijl ik een skin heb geselecteerd waar ik voor heb betaald schop ik iemand
Nah maar effe serieus. Niemand anders lijkt er last van te hebben, maar het is echt krankzinnig zo erg als het geluid vervormt wanneer ik schiet of wanneer er een grenade explodeert.
Ja, ik had dat met Far Cry 3 toen en nooit kunnen fixen. Maar probeer dit even: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=113210 En anders verwijderen en opnieuw downloaden...