Toffe filmpjes! niet sarcastisch bedoeld, ik vind het gewoon weer vet, het is en blijft een game als het maar gears is!
Gaan ze er een nuke weapon skin tussenproppen... Hallo CoD kiddies! Ik zag gister een witte onyx guard en dat zag er opzich wel weer cool uit, leek net Star Wars.
Ik ga voor die 39 euro hoor Maar denk je echt dat je hem morgen krijgt? ik zou die risico niet nemen.
Haha, daar gaat al z'n provisie! Bij SmartGamer is die ook op voorraad en die verstuurd meestal gewoon voor de officiële release. Ik had Halo 4 toen bijna een week eerder daar! https://www.smartgamer.nl/Gears-of-War-Judgement-Xbox-360-Pre-Order-22-Maart-p-17652.html
Wacht nou maar totdat je de game zelf gespeeld hebt. Gears is voor mij mensen eruitspelen dmv movement en wallbouncing met de Gnasher en dat werkt beter bij Gears Judgment dan bij Gears 3. Ik zit nu met een aantal Engelsen in een party en ik hoor een heleboel goede dingen(het speelt heel erg zoals Gears 1 en je moet weer heel dicht bij iemand zijn om iemand te gibben dus betere cqc shotgunbattles) over de game dusssss
Hmm, ik lees op de EG forums dat door de beperkte Loadout opties mensen veelal voor de Gnasher kiezen. Well played, Epic Gvd, nog 2 dagen wachten