Ja, zei ik gister toch... Ik had van die vids gekeken van die Amerikanen en hun zeiden het ook. En dat viel mij dus ook op dat je echt veel damage kan hebben. Met de rest van de wapens ben je dan weer wel snel kapot.
Bedoelde dat een code voor Gears Of War bij de eerste levering zit. Code voor Hammerburst en Anya wel binnen gekregen die je zou krijgen bij een pre-order.
GameSpot geeft deze game een 7,5: http://www.gamespot.com/gears-of-war-judgment/ Dat is wel erg laag, had ik niet verwacht.
7,5 is gewoon een okay game, niks meer en niks minder. Mensen zien alleen nog maar 10's en 9's ofzo. Gamespot is niet de enige met een 7,5. Game zit over het algemeen gewoon tussen de 7 en 8 en dat is het ook gewoon zo.
Hoezo is dat laag? Waarom moet alles tegenwoordig een 9 of een 10 krijgen? Vroeger was ik maar al te blij met een 7,5 op school, dat kan dan weer aan mij liggen
Yeye die school vergelijkingen gaan niet op. Want een 5.5 voor een game is waardeloos maar 5.5 voor een toets hoor je meeste mensen niet klagen. Maar 7.5 vind ik redelijk. Hoe later je in de generatie komt hoe meer eisen je gaat stellen en hoe hoger de lat ligt. Dus ik denk dat mensen daarom 7.5, ongeacht of het terecht is, wat aan de lage kant vinden. Gisteren met 5 man Overrun zitten doen en dan is het best wel tof als je gewoon communiceert en overlegd welke klasse je neemt enzo. Heb ook paar potjes Han Solo gespeeld en daar was weer geen zak aan
Ik bedoel dat het voor Gears begrippen laag is, aangezien alle voorgaande games minstens een 9 scoorden bij GameSpot.
Heb wel het idee dat daar ook wat andere factoren mee spelen. Niet dat ik de game geen hoog cijfer gun maar wat ik er nu van gelezen/gezien heb lijkt een 7-8 een mooi cijfer. Maaaaaaar dat kan ik natuurlijk pas echt zeggen na de game zelf gespeeld te hebben.
Ik vind de soundtrack van Judgment wel echt dope hoor, vooral nr. 6: http://music.aol.com/new-releases-full-cds#/4 Die van Gears 1 blijft natuurlijk het vetst: [yt]0RoOarRix6Q[/yt]
Gisteren toch maar even die demo gespeeld, want ja je kan immers niet echt een goed oordeel vellen zonder het te ervaren. Ik vond het toch echt 3 keer niks. Veels te veel veranderingen die het voor mij geen gears gevoel meer geeft. De gamemode was wel goed gedaan though, dát moet ik wel toegeven. Maar een 9 is het in mijn ogen absoluut niet waard.
+1 Maar sowieso, alsof je IGN serieus kan nemen... Die geven de meest crappy games nog een 9! Een 7.5 lijkt er meer op en is ook ongeveer de score van de meeste reviews zoals Fiasco al zei.