En hij is alweer de winkel uit hoor ik nu net. Sjonge.. naja mocht ie toch nog verkocht worden meld ik het
Nee dat weet ik wel, maar het was ook meer voor de mensen die vonden dat 7.5 kansloos was of veels te laag. Ik zou zeggen wees blij dat de wat kritische reviewers nog zulke cijfers geven
Haha, nou je moet die reacties op Epic's FB eens lezen... Wat een haat! Sommige hebben 'm alweer ingeruild.
Meeste sites geven toch wel wat hoger als een 7,5. Gemiddelde ligt meer tussen 8 en 9. Moet wel lachen om het gezeur dat dit geen gears is etc. Voor mij is dit gewoon gears en na het spelen van de demo blijft dit gevoel. Tuurlijk zijn er wat aanpassingen, maar ja het is ook een andere developer, hoe de meesten reageren is echter zwaar overdreven.
Gaat dit over mijn post? Want gezeur kan je dat niet echt noemen ik geef alleen aan waarom ik deze game niet ga kopen .
Jonge... zelfde was met Gears 2 eerste week.. met Gears 3 zelfde verhaal... alsof Halo 4 niet overstroomt was met klachten en negativiteit over al die random unbalanced crap en hitboxen alsof het permantent big head mode is.. Mensen die de game wel leuk vinden zal je in mindere mate erover zien praten, want ze zijn te druk bezig met spelen.. Voor zover het er nu naar uitziet zijn er niet genoeg mensen voor private ffa morgen?
Ik vind hem wel lekker spelen. Redelijk grote multiplayer levels ook. Wel ff wennen aan de veranderingen die ze gedaan hebben.
Nee dat gaat niet over jouw post, dan had ik wel quote gebruikt Was meer in het algemeen aangezien er behoorlijk negatief wordt gedaan door sommigen. Na het spelen van de demo en het lezen van de vele reviews vind ik het vooralsnog gewoon Gears. En zoals ik al aangaf is het een andere developer, wat als logisch gevolg heeft dat de game wat anders speelt, maar in grote lijnen is het gewoon Gears.
Ja, ok... is wel zo. Maar toen waren ze tenminste nog positief over de Campaign of Horde en het zijn niet mijn woorden, ik lees het ook maar. Zie o.a. hier: https://www.facebook.com/#!/gearsofwar/posts/174057289412143
Ik snap de frustraties op zich wel. Ben zelf ook al een grote tijd fan van deze reeks en voor mijn gevoel hebben ze de belangrijkste elementen geschrapt (active reload, horde mode, down gaan, human versus Locust) die gears gears maken.... terwijl ik eigenlijk nooit negatief ben over aanpassingen en altijd wel het positieve er van in zie lukt dat mij nu ook even niet. Maar als je die reacties leest denk ik koop de game dan gewoon niet en ga wat anders doen.
Ik wacht ook wel op een budgetprijs. Gears of War 3 zwaar teleurstellend, vooral SP vond ik voor het eerst echt tegenvallen. Op dat moment met Dom na, dat was in Gears of War 2 ook al zo goed.
Als hij ergens gespot was zou het al wel in dit topic staan, en tot hoelaat zijn bij jou de winkels nog open dan dat je hem vandaag nog kunt oppikken? Bij de MM Arena werd hij vandaag wel eventjes verkocht, zie vorige pagina.
ik rijd denk ik dalik richting den bosch ff checken daar is t koopavond kijken of ik m kan oppikken Edit ben net terug maar helaas overal zijn ze bang met de Embargo breken jammer dan maar morgevroeg oppikken
LOL, volgens mij heb ik al een glitch gevonden... Melee met de Lancer. Ehm, ok... /Edit: Hmmm, dat hoort blijkbaar? Lame!