Huh, nee gewoon die demo. Ik koop 'm niet hoor (ja misschien oooit 2e hands/budget), maar ik zie al genoeg (NL's) uit mijn lijst spelen trouwens...
Euhmmmm ik kan je ook melee'en in Gears 3 met een Lancer :/ . Is niks nieuws. Gewoon B tappen als iemand tegen je aanstaat
Ik kan me een aantal jaar geleden nog herinneren op de gameplay Gears of war 1 spelen in een limousine. Emergence day. Nog een mooie faceplate aan over gehouden en goed doorverkocht. Helaas is het nu allemaal een beetje gewoontjes, zelfs geen nachtopening... [yt]K8E_zMLCRNg[/yt]
veel plezier allemaal met gamen vandaag! kan em zelf morgen pas halen, maar vergeet niet je mening te delen op het forum
Net opgehaald, het wordt steeds gieriger, nieteens een boekje. Wel Gears 1 code, Alex brand code en hammerburst code, dat dan weer wel.
Dat zou geen nut hebben, aangezien Bioshock alleen een singleplayer heeft. Spoiler Eerst spelen, dan beoordelen.
Ik dacht dat VIP members die 2 maxim mappen en execution vanaf dag 1 hadden. Verkeerd begrepen dus? Net 2 potjes Overrun gedaan. Speelt lekker. Zelfde als de demo. Kon alleen geen spelers vinden in ranked. Dus maar quick match gedaan.