Ok. En de movement? In de demo was deze echt superlomp maar dat was Overrun en is dit anders in Versus? Op EPIC Forums las ik dat de movement behoorlijk clunky is en slechter dan het relatief smoothe deel 3. Dit is misschien wel wat mij het meest teleurstelde aan de demo, hoe is het in Versus en vooral ten opzichte van deel 3? Ook snelheid enzo? En iemand dit al tegengekomen? LOL! Reply op forum;
Movement is wennen. Is wel anders dan Gears 3.. niet slechter maar ook niet echt beter. Shotgun heb ik wel door nu. Alleen vervelend als ik geen ammo kan vindne, mensen pakken die box voor mn neus weg enzo Shit, welke pizza moet ik nou nemen...
ik heb tot nu toe alleen Singleplayer gedaan dit is qua knoppen soms wel wennen aangezien ze sommige manoevres veranderd hebben maar verder vind ik het echt een dikke vette game benieuwd welke score die pakt
Tijd niet echt bijgehouden, heb op normal gespeeld zonder de declassified missies en zonder het skippen van de cutscenes. Ik denk 4/5 uur ongeveer, langer dan werd beweerd door sommige mensen dus. De graphics van de laatste act zijn trouwens echt mooi, had daarvan ook nog niks op youtube gezien.
Overrun is echt verslavend maar toch wil ik graag Horde terug zien, dit keer op andere maps, het blijft een meesterlijke mode. XBOX 720 + Gears of War 4 + Horde = PS4 Killer
Arg. Had hem vandaag bij de post verwacht... Klote PostNL ook altijd... Nu wordt het al morgenmiddag ofzo wanneer ik er mee aan de slag kan.
Ja, dat had ik ook maar toen had ik gelijk tweede exemplaar bij FRS bemachtigd. Damn ik kon niet een dagje wachten. Blame it on POSTNL
Haha ik kill zo vaak iemand door 2 keer melee, het is irritant als je gekilled wordt daardoor maar je moet gewoon genoeg bewegen en snel zijn. Kan ik iemand joinen die FFA doet?
Kom ik net in een FFA met levitate.. Heeft de eerste 16 kills toen we binnenkwamen.. eindig ik met 24, nummer 1 en 2 ook 24.. wint 1tje op punten ofzo denk ik.. balen .. Als ik die had gewonnen was ik echt baas Mn opinie na een dag mp (FFA/TDM/Dom) spelen: - Maps zijn redelijk, geen check out niveau, maar ook geen sandbar niveau.. Helaas maar 4 in totaal :-( - Wapens vind ik allemaal prima.. zonder stopping power is de Retro best makkelijk te ontwijken met een bounce of een roll.. - Ok misschien niet allemaal... de Flame Thrower.. oh man.. ik had een Scorcher en een boomshield en ik hield huis. Niet normaal.., om de boomshield te counteren loop ik zelf met een Ink nade. Ik vind de Ink nades beter voor mijn speelstijl dan de Frags. - 2 Piecen MOET eruit. Melee zelf moet ook flink in damage omlaag.. iedereen loopt maar klappen uit te delen - Gnasher Ammo mag naar 12 ofzo van mij. - TDM mag terug naar de TDM uit Gears 3.. Dat was nog spannend aan het einde, dit is meer Halo TDM dan de Gears TDM.. - Ik mis Locust, DBNO mis ik minder dan ik had verwacht.
Ik ben wel tevreden over deze nieuwe gears, ik mis alleen een execution mode. Als die er is ben ik tevreden. De hoogteverschillen vind ik niet echt gears of war, ineens staan ze achter je, blijken ze te zijn gesprongen. FFA is wel aardig, maar ook erg druk. Survival is in vergelijking met horde stukken minder. Granaten gooien met LB en wapens wisselen met Y is ook erg wennen. Ik druk LB om te kijken waar mijn team zich bevindt, gooi ik een granaat.