1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, 2 uit mijn lijst gaan 'm al inruilen bij GM en vinden de MP dikke poep (hun woorden). Dat zijn, eh... Waren echte Gears fans! 8)

2. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik vermaak me uitstekend met deze game! Inmiddels alweer level 10 in mijn eerste Re-Up. De game kan nog wel een paar tweaks gebruiken maar overall vind ik het een geweldig spel. De huidige special event mogen ze wat mij betreft toevoegen aan de normale playlist.

3. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    FFA is echt tof, en die stim nade gebeuren dat valt ook mee, bijna iedereen gebruikt normale nades. Ik heb ook even gespeeld met die stim nade en ik moet zeggen het is niet makkelijk om eerst die stim nade om de juiste plek te gooien en dan nog te slaan en schieten, voor die tijd ben je al dood.

Het enige waar ik me aan erger is de 2 piece, want elke keer loop ik tegen iemand aan die me voor me bek slaat en gelijk weer dood, die stuntijd moet gewoon korter. Maarja ik weet niet of ze dat gaan veranderen.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2013
  4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat vind ik ook weer overdreven. Er gaan sowieso patches komen en execution. Dat wil ik nog een kans geven. Tot nu toe vind ik FFA en Domination wel leuk.

Voor EPIC iets wilt patchen willen ze genoeg data hebben. En please laat ze 2piecen eruit halen en de stimnade nerfen of alleen voor je team maken ofzo.

5. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat kan, ik houd sowieso niet van Halo en Call of Duty multiplayers. Als je daar wel van houdt is de game perfect.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    in borderlands 2 als je een duel met iemand aangaat 8)

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
  8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Touché... xD

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Haha genius!

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Fucking borderlands.. iedereen maar zeggen dat ze cod en halo kopieren

Volgens mij zat ik net bij Bacci in VIP FFA of nie

[yt]LDRp06zjxpg[/yt]

Trouwens, je kan zeggen wat je wilt over deze game, 1 ding wat mij erg meevalt is dat 90% van de spelers met de Gnasher spelen als loadout weapon..

Laatst bewerkt: 24 mrt 2013
  11. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jullie berichten zo lees laat ik deze maar in de schappen liggen.

was toch wel een fan maar deze editie spreekt me niet echt aan. :mad:

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    +1

Als ik het filmpje ook zie hierboven. Word ik er niet warm van. Dat altijd zien van waar je richter verpest het helemaal.

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.969
    Dus even serieus nu? De game is gewoon kut? Hoe is de SP dan?

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die is kut met peren. :+

Nee, maar ik werd er al niet warm van en wordt er nog steeds niet warm van. Normaal krijg ik wel zin om te knallen als ik zulke video's zie, maar nu totaal niet. Echt teveel compleet verneukte aanpassingen. En dat met de richter is ook al zoiets ja en was me niet eens eerder opgevallen, maar de Torque Bow gaat nu dus ook al meteen richten begreep ik? En tja, dat bashen... Blijft belachelijk gewoon! Gaan ze dat patchen in Gears 2, prima in Gears 3 en nu is het keihard (letterlijk dus) terug! :emo:

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat bigger, better more bad-ass bullshit gaat hier niet op.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2013
  16. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Heb je de demo gespeeld?
    Ik heb alle eerdere gears games gespeeld en was er na deel 3 eigenlijk een beetje klaar mee maar ik ga hem nu toch halen omdat ik erg benieuwd ben naar het verhaal van de sp en omdat overrun gewoon awesome is.
    Ik weet niet waarom maar de mp van gears heeft me nooit echt gelegen maar juist bij judgement bevalt het me een stuk beter.
    Ik vind ook dat dingen als de active reload bij gears horen en dat het 2-piecen kut is maar overall vind ik de mp echt een vooruitgang.

17. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De mensen die de mp vanaf het eerste deel spelen vinden het over het algemeen wat minder geworden en degene die dat niet hadden vinden het beter.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Precies.. het is om de mensen die Cod/Halo spelen tegemoet te komen zodat zij de game gaan spelen.. dat zijn natuurlijk meer spelers dan de gears-fans..

Patch die paar kleine dingen en het zal speelbaar zijn though

19. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat het wel goed gaat komen uiteindelijk. Vind wel dat het wat "nepper" aan voelt. Je voelt de impact van de kogels niet zoals in Gears 3.
    Tot die tijd vermaak ik me hopelijk met de campaign, wat eigenlijk ook maar een aantal minigames zijn.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2013
  20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Heb de MP nog niet gespeeld, maar de story mode in COOP vind ik toch echt leuk om te doen. Ben ik de enige?

Deel Deze Pagina