Weet je wat ik grappig vind... Gears 1 is online overloaded nu en je komt bijna geen lobby in zo druk. Ik weet niet of je bij elke GOWJ een code kreeg, maar genoeg die old skool willen knallen! Gelukkig werkt m'n disc weer, tandpasta polijst je krassen er perfect uit!
Yes, from the main menu go under "Character and Stats", or whatever menu option shows you your multiplayer avatar along with your current level. On that first tab where your avatar is shown, the bottom option says "Campaign". If you go under that menu, there are very detailed stats about tons of things related to campaign progress and kills. If you look at pages 41-46, they let you know which declassified missions you have completed, and the highest difficulty you finished them on.
Vind de SP erg gaaf gedaan. Ben nu denk ik 7 a 8 uur bezig en nog niet klaar. (op Hardcore) dus heel kort is de story mode niet!
Dat heb ik ook, ben nu bezig op casual alles op 3 sterren en alle missies erbij, daarna op insane. Zeer vermakelijk. Alleen voelt het niet aan als een verhaal, maar meer als losstaande stukjes.
Het voelt wat als losse stukjes maar ik moet zeggen dat het uurtje wat ik gister gespeeld heb wel weer goed beviel. Soms word je wat overlopen en de AI lijkt nu meer op die van Left 4 dead dan GoW omdat alles en iedereen maar op je afstormt maar het knalt wel weer lekker weg en dat random spawn systeem voor de vijanden is geweldig. net als in Left 4 dead weet je niet exact wat je moet verwachten en dat maakt het zoveel minder vervelend als je een stukje overnieuw moet doen geen spijt van dat ik hem gehaald heb (al gaat hij vanavond wel weer even de kast in ivm Bioshock )
Ik ben ook erg blij met de hapklare brokken die de campaign je voert korte stukjes met een rating op het einde en dat spwansysteem is geweldig. Left4dead meets gears lijkt het wel, ik ben er weg van\o/ Gisteren ook een paar potjes overrun gedaan, maar het lijkt me er nu al op dat de Cog toch altijd wel heel dik in het voordeel zijn. kan ook aan de random teams liggen waar ik in zat natuurlijk.
Zal dus inderdaad wel aan de map en/of random teams liggen waar ik in mijn eentje bij gezet werd. (en mijn crappy skills niet te vergeten) speelde tegen een team uit zowat alleen maar mechanics en die hadden ons al bij de eerste barrières verschrikkelijk in de tang met hun turrets. Potje daarna hadden we veel mechanics en zat ik als scout op een hoger stuk om alle grenadiers af te schieten. tickers waren voor de turrets. Eerste e-hole hebben ze niet eens geopend gekregen in dat potje (en wij met veel moeite net wel)
Als ik aan judgment denk, denk ik aan smack that van Akon feat Eminem Smacken en 2 piecen word echt alleen maar erger
Eén van de voornaamste redenen waarom ik gestopt ben met de MP. Fuck that shit, ik ga er niet aan meedoen puur en alleen omdat het de naam van mijn favoriete franchise draagt. En die soundtrack Misschien dat ik de campaign weer ga spelen vanavond, ik blijf het geniaal vinden En het wordt helemaal niet langdradig om meerdere keren in korte tijd door te spelen. Ik had alleen wel meer van het Dynamic Spawn System verwacht en dan vooral op het gebied van de verschillende Locust die je voor je kiezen krijgt. Het is elke keer 50/50 lijkt het wel (bijv. of Wretches of Theron Guards met cleavers etc).
Totaal geen spijt ervan dat ik de game heb gekocht. Snelheid, actie, spawnsysteem dat heerlijk aanvoelt Oftewel, Gears voelt voor mij (ondanks het "verhaal" wat wat apart is zoals anderen al zeggen) weer ouderwets (een heftig achtbaanritje wat maar doorgaat) aan.