Yep en als je per ongeluk je Gnasher ipv je Snub voor een ander wapen verwisselt en er loopt toevallig een teammate langs -> weg Gnasher :') Daar is zoooo slecht over nagedacht hè.
Vanochtend Epic Reaper gekilled woehoe! Vandaag gewoon lekker kunnen spelen zonder irritante two piecers en stim nade assholes. Dan is de game echt prima te doen! Ik hoop echt dat Epic snel een patch uit brengt voordat iedereen weer terug gaat naar gears 3/1..
Oh... dus we krijgen eerst de map die al klaar was en volgens mij on disc is.. Die testers hadden de map al gespeeld maanden terug
Wat een vage shit ook allemaal met maps, online passes en dergelijke. Zou die niet toch betaald worden??? Gears heeft toch ook al veel betaalde maps gehad?
Nee deze 2 worden echt gratis. Maar de map Haven is allang klaar en niet in de game gezet. Tering EPIC.
Yup quick match FFA! Was best verbaasd toen ik hem ineens voorbij zag komen, dacht eerst nog dat het een hacker was ofzo maar bleek dus een echte te zijn! Dus we krijgen nu ineens maar 1 map erbij.... Ze verwachten toch niet serieus dat er veel mensen blijven spelen als je maar 5 fucking maps hebt. Ik hoop trouwens wel dat ze nog een beetje nadenken over de balans van de spawns van de maps voor execution.. Als ze die zo laten word execution op library echt een ramp als 1 team spawnt bij breechshot, digger en boomer terwijl het andere team alleen de longshot krijgt.
In al die filmpjes voordat Judgment uit was, hadden ze het erover dat ze goed nadachten over de maps en die ook echt designed waren voor MP. Maar ook enkel voor FFA, mappen zijn matig en het zijn er maar 4. MP begint me ook te vervelen, wanneer ik klaar ben met dit fucked up spel, back to the real gears.
Hoewel het tegenwoordig natuurlijk "not done" is om zo weinig maps te bieden vind ik het ergens ook wel fijn. bij games als COD loop ik na 2 maanden nog steeds als een kip zonder kop door de levels, omdat ik niet genoeg speel om ze allemaal van binnen en buiten te kennen. Nu kan ik een beetje meekomen. toch, voor de diehard spelers is vier maps wel een beetje een klap in het gezicht. zeker als je nu full-price betaald voor een game en dan straks extra maps moet kopen (jaja, op 1 of 2 gratis maps na dan)
Ik heb via Bol.com een steelbook van deze game gewonnen (zonder de game zelf helaas ). Klopt het dat ik ergens las dat deze slechts beperkt beschikbaar is?
YAY!!! ik heb gears of war judgment gewonnen! :') er was een verloting bij de saturn, en kennelijk heb ik prijs. misschien kan ik hem omruilen voor bioshock?