En dan denk je nog steeds dat judgment zo goed is? Kan je zelf niet zeggen..? Wat heb je, een glazen bol?
Maar er zijn zoveel haters die de spel niet helemaal een keer gespeeld hadden, wel altijd een negatieve mening klaar staan. Een glazen bol is nergens voor nodig. Zojuist net Survivor achievement gehaald met 4 vrienden, echt heel leuk
Als ik een aantal van die tweets van de 'pro's' zo zie, dan lijkt het niet echt zin te hebben om hen te laten play-testen. Zijn zelf gigantische fanboys die de devs niet genoeg lijken te kunnen praisen. Even twee lame tweets die ik net tegenkwam: "if you have haters that only means you're doing something right." "If exe does not work on this game blame those who ask for it because the Game type was NOT suppose to be in the game"
Niet echt, want er zijn nog steeds genoeg spelers te vinden op Gears of War 1 (pc versie en xbox versie).
Dat weet ik en da's ook nog de "echte" Gears. Die heb ik laatst ook gespeeld op de Xbox 360 en de lobby's zijn zelfs overloaded... gelukkig ook maar!
Arctyc, Cream, die gasten die PeteNub vaak RT, neem aan dat dat ook de mensen zijn die gingen playtesten?
Ik heb een vraagje ben al tijdje opzoek naar een goede multiplayer game en ben als sinds deel 1 fan van gears maar vond deel 3 maar matig. Vond 1 en 2 echt helemaal geweldig. Nu vroeg ik me af of het waard is om deze ook tekopen?
Die gasten competen niet. Je had zeker Active Reload gekeken? Maar Cream is een verslaggever en organiseerde toernooien. Arctic is gwn iemand wiens mening erg wordt gewaardeerd. Maar ik zie die "pros" best vaak streamen en de game spelen. Dus ze zullen de game wel nemen voor wat t is
En hoe vinden jullie de game zowel off als online nadat ie een weekje of twee uit is nu? Als ik het goed heb....
Campaign is goed. Ik word helaas steeds bij een stel noobs geplaatst die rushen en dood gaan, ken ik steeds opnieuw beginnen.
Leuk spel maar het heeft geen echte sfeer zoals die van GoW 1, 2 en 3 we kennen. Geen tactiek, bijna hele coversysteem is weg en het lijkt wel op Gears of Duty. Tot nu toe heb ik geen enkele echte sniping battle meegemaakt. Gameplay is soepel en snel maar daar is Gears of War niet voor gemaakt. Campaign is redelijk positief maar het is mijn mening. Overrun moet je zeker een keer proberen
Nee EPIC tweakt het wel maar twas niet de oplossing. Tis nog steeds te snel en de range te groot. Gnasher melee moet gwn Gears 3 melee