Met andere woorden: hun zijn noob, laat ik me ook maar verlagen tot noob Ga weg man, als je een gears speler bent, sla je niet of enkel als je ammo op is, leer spelen of ga verder noobtuben, noob
Ben ik ineens een noob ? Het is niet mijn schuld bijna iedereen aan het boksen zijn. Probleem ligt bij People Can Fly of Epic, ze moeten gewoon een patch uitbrengen voor Melee. Om mij voor een noob uitmaken, gaat het wel te ver.
Maar effe serieus, dat wij ons moeten verlagen tot het herhaaldelijk 2-piecen van de tegenstanders zorgt ervoor dat wij deze game al helemaal niet willen spelen. Het is gewoon een goedkoop truukje voor noobs wat overdreven succesvol is. Tsja, en als zelfs een mongool in een cqc battle kan winnen hoeft het van mij niet eens meer (ik spreek nu in het algemeen dus voel je niet aangesproken).
Dan proberen ze het toch nog een keer Edit: Peter Knepley op twitter: Melee stun timings and shotgun firing after melee timings have been adjusted again
geprobeerd vandaag.. same shit.. die two-piece crap zit er nog steeds in en er word nog steeds flink gebruik van gemaakt.. Ben de MP van de game wel weer zat .. ze fixen dit eerst maar es en dan probeer ik het wel es weer! :b:
Tis net een uurtje live he.. En het is een server side update dus die update kan enkele uren duren voor het in alle playlists zit. Dus grote kans dat je het niet hebt gespeeld nog
Heb een paar pagina's terug gelezen en het is eigenlijk alleen maar geklaag over de MP. Goed, dat interesseert mij weinig, wat ik graag wil weten is; hoe is de SP? Hoe is het verhaal? Hoe lang doe je over de SP? Hoe is ie qua moeilijkheid? Moet je perce co-op doe , of is t in je eentje ook leuk? Graag daar even antwoord op van een paar man, mogen jullie daarna weer door gaan met klagen !
Gisteren de Campaign 100% uitgespeeld op Insane en Seriously Judgmental gehaald. 1. Nodig een vriend uit die op Casual wilt spelen (kies zelf Insane) 2. Blijf zelf achterin het level, laat je vriend alle sterren halen 3. Laat je vriend vlak voor het einde van de section weggaan 4. Degene die op Insane speelt krijgt alle 3 Onyx sterren De section Overlook eindigt direct als je alle enemies gekillt hebt, houd daar rekening mee. Wees snel voordat ze het gaan patchen!
Gears of War Judgement is niet makkelijker geworden dankzij moeilijkheidsgraad (zeker als je alle sterretjes gaat halen op Insane). Campaign is ie tof Minimaal 15 uren voor de campaign + extra chapter Aftermath + insane. Er zijn geen DBNO's op Co-op, eenmaal down, ben je eruit mag je de laatste checkpoint opnieuw laden. In je eentje is leuk maar met de juiste vrienden met skills is ie nog toffer. Er is bijna geen verhaal, wat dat wel zo is bij de vorige delen. Er zijn ook een paar nieuwe vijanden bijgekomen zoals Rager en Breeschot vijanden. Maar je kunt beter naar de verschillende reviews kijken voordat je het gaat aanschaffen, ze weten waar ze het over hebben. Ik zou niet maar eens cheaten met casual + glitch exploit , dat haalt alle fun weg.
Ze "haten" de Gnasher stiekem al sinds Gears 1... Ze willen gewoon een geestdodende recht-toe recht-aan shooter met "slim covergebruik". :/
Jah ze zagen te weinig rifle users, dus buffen ze die maar.. Net zoals de Retro lancer in Gears 3 en de HB.. Niemand pakte die in het begin, dus buff.. Scorcher pakt niemand op? + 50% damage Ze hebben het stealth geupdate zodat ze konden zien hoe lang het zou duren voor mensen het zouden merken.. En of mensen het zouden merken