1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Start em na een weekje weer ff op en wordt alleen maar gekilled door lancers en shit. Gaar kut spel.

Ben gwn third person cod aan het spelen

Laatst bewerkt: 4 apr 2013
  3. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    volgens mij werkt die patch wel behoorlijk. ik heb voor de patch weinig gespeeld, maar ik werd vandaag veel gemelee'd maar kon gewoon terugschieten 70% v/d tijd.

ik moet toch zeggen, vandaag heb ik echt voor de eerste keer een flink aantal uren multiplayer online gespeeld, en het beviel me echt uitstekend. ffa is best leuk, puur rondrennen en kills maken. bijna iedereen speelt shotgun, en lancers zijn makkelijk te ontwijken zonder stopping power. verder is geen dbno perfect voor ffa, de shotgun werkt ongeveer hetzelfde als de gears 1 shotgun, geen insane active reload 1 shot downs meer maar wel gewoon heel dodelijk op close range. afgezien van stopping power is de lancer wel gewoon heel goed en zeker een class waar je mee kunt winnen, dus het is ook geen totaal gnasher fest. de wapens zijn best gebalanceerd en doen wat ze moeten doen. gnasher/sawed off domineert up close, lancer mid range. precies zoals het hoort.

als ze de volgende dingen zouden verwijderen/aanpassen, is dit voor mij de perfecte gears game:
    - melee van de shotgun verwijderen, of in ieder geval een delay nadat je geschoten hebt inplementeren. afgezien van two piecen, heb je ook vaak instanties waar iemand je helemaal rood schiet en gelijk na het schieten kan melee'en voor een gegarandeerde kill. reverse two piece, lijkt het wel. ik heb verder letterlijk geen last gehad van two piecen sinds de update, ik heb iedere keer de kans gehad om terug te schieten. dus dat probleem is gelukkig al opgelost.
    - geen bullshit granaten als startkeuze. laat het maar weer power weapons worden.
    - scorcher is enorm sterk, wtf man. haal dat gekke wapen weg please.
    - meer shotgun kogels als je begint. 8 is echt te weinig, na een kill kun je alweer gaan schooien voor kogels

4. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja dat is ook het hele probleem met Gears geworden... Het is fokking Gears of Duty! |:-

5. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Gasten, ga gewoon weer Gears 3 spelen! Die game wordt zelfs meer gespeeld dan Judgment en een beter signaal dan teruggaan naar 3 kun je niet afgeven aan Epic :) Plus Gears 3 is nog steeds een verdomd goede game en de meesten die deze game nu nog spelen doen dit uit liefde voor de franchise dus minder Lancer en SO hoertjes :p

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Of lekker Gears 1 spelen, nog beter signaal! :p

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Gears 1 heeft de beste verhaal!

- Beste multiplayer blijft Gears of War 2 geen twijfel over mogelijk.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Niet mee eens. Qua maps vind ik hem even goed als GOW I, maar voor de rest is imo GOW I heer en meester van de serie.

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gears 2 had gewoon servers moeten hebben, dat was het hele probleem...

10. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Gears 3 > Gears 1 > Gears Judgment > Gears 2

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat is er nou eigenlijk zo goed aan Gears 3? Ja, ok de movement is opzich lekker en niet zo lomp en log als voorgaande delen. En uiteraard de servers, maar als die wegvallen heb je Gears 2 met domme wapens en kut maps... Yay! :+

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    1 (classic redenen dan) > 3 > 2 > Judgment. Echt nooit dat ik Judgment ga verdedigen tov Gears 2

13. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    In welk opzicht is gears 2 een betere game dan judgement geweest? Gears 2 was zoooo random en mogelijk nog frustrerender dan judgement. Connecties waren ruk, shotgun is van begin tot eind nooit balanced geweest, movement was slecht en persoonlijk vond ik de maps echt vreselijk.

Ik ben het met je eens dat ze met judgement gewoon beslissingen hebben gemaakt die nergens op slaan maar gears 2 was voor mij toch de mindere game.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Alles behalve de lag van judgment is beter. Tot Tu6 was de shotgun gewoon goed. Er worden niet voor niks nog steeds grapjes gemaakt over Gears en TU6. Gears 2 was gewoon normaal speelbaar op nldse of uk host.

15. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh no, ik zit nog steeds bekvechten met de eindbaas (Solo insane) :mad:
    ik zou graag casual / insane glitch gebruiken voor dit.

16. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Voor TU 6 was de shotgun verre van constant, leek vaak wel alsof je met losse flodders aan het schieten was, maar dit kwam deels denk ik door de connectie/hit detection problemen. Daarna werd het een sniper shotgun. :+

Al met al is judgement gewoon een stap terug van wat gears 3 was en ik ben bang dat daar ook niet zo snel verandering in gaat komen als ik zie dat ze een patch uitbrengen waarin ze de rifles aanpassen waar bijna niemand wat op aan te merken had..

17. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me even helpen bij de laatste declassified missie (tegen Karn vechten).

Ik speel op insane en de rest op casual, we doen het op casual/insane exploit.
    Ik wil best jullie ook helpen

Ben vanavond na 8 uur beschikbaar.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Kwam het ook door. Daarom als je een goede host was was je blij en had je awesome games

19. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom ik Gears Judgment verkies boven deel 2? Omdat deel 2 zo traag als stront door een trechter is :p En ik vind Judgment ook waardeloos maar dan weet je ook meteen waar Gears 2 voor mij staat :D

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Helemaal niet traag, je weet gewoon niet hoe je moet spelen! :9

[yt]RkEjpCWRD_Q[/yt]

Waar zijn de epic Gnasher battles gebleven... Gears kom terug! :'-(

Deel Deze Pagina