speel ik een andere game dan jullie? ik vind hem juist echt goed, vooral hoe de gnasher werkt. misschien omdat ik er van te voren zo negatief over was
.
er zijn 3 dingen die eruit moeten en dan is de multiplayer perfect voor mij:
- geen granaten als startwapens
- lancer damage terug naar normaal, want die is echt te sterk nu. een shotgun verliest close range als de lancer goed mikt
- fix melee (lees: haal het uit de game, zorg dat melee weer die gears of war 1 stun heeft of haal het alleen van de shotguns af)
ik had de game niet eens willen aanschaffen, had geluk dat ik hem bij de saturn had gewonnen met een loting. ik vind deze gnasher de leukste, beste en eerlijkste versie van alle gears. hetgene wat ik echt haatte in gears 2(na die tu6) en 3 was hoe dik de range van het hard aimen is, vergeleken met blind firen. active damage is ook bullshit, je krijgt één schot en je bent zo rood als een gebruikte tampon en je kunt gaan rennen voor je leven. hier heb je in judgment (en in gears 1 was dit ook niet) totaal geen last van.
jammer van die melee, maar die is in ieder geval al iets of wat gepatched dat 2piecen niet meer gegarandeerd is. haal melee uit de game en je hebt klassieke gears 1 shotgun battles, met vloeiendere movement.
Klik om te vergroten...