1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De multiplayer wordt niet veel gespeeld in Judgement . Spelers gaan allemaal terug naar Gow3 of 2 of zelfs 1

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Voor jou zou het interessant kunnen zijn omdat je de eerste mp's minder vond. De meeste die de eerste 3 goed vonden vinden deze juist bagger.

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Of als je graag CoD speelt. :+ Maar da's wel te merken ook dat ze terug naar Gears 1 gaan, fokking druk! 8) Gears 2 nog niet gecheckt...

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat zegt ie nou net? En wat vraagt ie...

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Kan jij ook lezen of moet ik alles apart quoten? :+

6. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is wel geinig dat mensen deel 3 veel spelen, dit blijven doen tot Judgment uitkomt en vervolgens deel 1 weer gaan spelen als zijnde een nieuw spel.

7. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meer zin in om GoW1 spelen, uuuh wat doe ik hier dan, ik ga gelijk gow gamen , mannen ! _O__O__O_

8. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Geweldig topic dit zeg.....
    Het enige wat ik hier lees is het gejank van 2-3 personen. Een kritische noot is natuurlijk niet erg maar je hoeft er natuurlijk niet over bezig te blijven.

9. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de game nog altijd lekker spelen, tuurlijk zijn er altijd irritaties maar ik kan wel wat hebben.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik kan dit niet spelen. Probeer het steeds maar tis zo slecht

11. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Haha wat is dit voor noobie kutspel? Waar zijn de shotgun battles? Word alleen maar beschoten door lanchers en shit.

Nog door die prestige gozers ook...

Laatst bewerkt: 5 apr 2013
  12. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    speel ik een andere game dan jullie? ik vind hem juist echt goed, vooral hoe de gnasher werkt. misschien omdat ik er van te voren zo negatief over was :+.

er zijn 3 dingen die eruit moeten en dan is de multiplayer perfect voor mij:

- geen granaten als startwapens
    - lancer damage terug naar normaal, want die is echt te sterk nu. een shotgun verliest close range als de lancer goed mikt
    - fix melee (lees: haal het uit de game, zorg dat melee weer die gears of war 1 stun heeft of haal het alleen van de shotguns af)

ik had de game niet eens willen aanschaffen, had geluk dat ik hem bij de saturn had gewonnen met een loting. ik vind deze gnasher de leukste, beste en eerlijkste versie van alle gears. hetgene wat ik echt haatte in gears 2(na die tu6) en 3 was hoe dik de range van het hard aimen is, vergeleken met blind firen. active damage is ook bullshit, je krijgt één schot en je bent zo rood als een gebruikte tampon en je kunt gaan rennen voor je leven. hier heb je in judgment (en in gears 1 was dit ook niet) totaal geen last van.

jammer van die melee, maar die is in ieder geval al iets of wat gepatched dat 2piecen niet meer gegarandeerd is. haal melee uit de game en je hebt klassieke gears 1 shotgun battles, met vloeiendere movement.

13. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn 2 grote minpunten voor deze game zijn

Alleen 5 maps
    Geen Locust meer / Horde mode .

14. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    maar ik heb het puur over de multiplayer en de mechanics, maps en horde voegen daar niks aan toe. al had het spel 1 map, ik vind alsnog dat het goed in elkaar steekt.

dat wilt overigens niet zeggen dat dat geen schandalige praktijk is, 4 maps bij een fullpriced game.

15. Rappa

Rappa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof best dat wallbouncing niet makkelijk is en dat je de timing down moet hebben maar jullie moeten toch ook toegeven dat als kijker het er echt belachelijk uit ziet?(over eerder geplaatst filmpje) Doet me denken aan dat no scope 360 onzin gedoe van de zogenaamde elite cod spelers.

Los van dat vind ik de gameplay van laatste deel ook vreselijk.

Laatst bewerkt: 6 apr 2013
  16. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    wallbouncen is niet te vergelijken met dat nutteloze noscopen dat puur wordt gebruikt om te showen. wallbouncen is bijzonder handig en zelfs essentieel in sommige situaties. als je goed kunt inschatten waar je cover kunt gebruiken om dichterbij je tegenstander te komen, kun je iemand snel en makkelijk ermee uitschakelen.

natuurlijk heb je ook deze showoffs in gears zitten die wallbouncen als een way of life zien, en letterlijk altijd proberen te bouncen ongeacht de situatie, en dan geen klote raak schieten. dat ziet er wel idioot uit, inderdaad.

17. Rappa

Rappa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies. Ik heb wallbouncen ook altijd gebruikt om snel dicht bij mij vijand te komen of juist snel weg te komen met zo min mogelijk schade. Dat werkt ook goed en je maakt goed gebruik van de functionaliteit. Maar om af te spreken op een stuk van de map met 2 muren om te kijken wie het snelste een knop in kan drukken....nee dank je.

Sorry, bedoelde ook niet wallbouncen in het algemeen maar had het over het geplaatste filmpje.

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt wel aardig wat je zegt! :) Je moet er best voor oefenen en ik ben er ondertussen echt uit, maar met de Gears 2 tijd heb ik er aardig wat Execution matches mee gered voor het team. Wat is er mooier om schade van je tegenstander te onwijken en 'm in stukken te schieten als je via de muur richting hem bounced. Of gewoon via side bounces! :cool: En goed wallbouncen gaat makkelijker en minder houterig met een oude uitgelubberde controller, zomaar een tipje...

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zeggen jullie die shit nog eens:

[yt]paX6-nzeZgo[/yt]

Gisteren wist je nog geeneens hoe het heette man.. En het is gwn een private 1v1 boven in Clock Tower. Net zoals ze 1v1 deden op Mercy als standard in Gears 3

En ik vind de shotgun ook kut. Het werkte lekker in Gears 1, maar met de movement en speed van Gears 3 en Judgment kan de camera je poppetje niet bijhouden wat als gevolg heeft dat als je up-a'd of shoulder leant de camera te traag is en deze moves geeneens meer werken.

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, da's toch met die andere controller scheme? Wel nice opzich... fokking flipperkast! :D

Deel Deze Pagina