1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jep.. Moeilijk te counteren in kleine ruimtes.

2. Rappa

Rappa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet en wist heel goed hoe het heet. Was mijn reactie omdat er meteen zo neergekeken werd op iemand omdat hij de benaming niet wist. En wat ik al aangaf het was een reactie op het filmpje niet wallbouncing in het algemeen.
    Het filmpje wat je nu laat zien word het gebruikt zoals het moet en niet alleen om te showen wat in die andere wel duidelijk het geval was.

Laatst bewerkt: 6 apr 2013
  3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Net voor de eerste keer een paar potjes mp gespeeld. Maar niet echt mijn ding. Ben Cod speler dus dat verklaart het misschien ook wel :).

Maar kleine maps, iedereen rushed naar de guns die in de map liggen, als jij deze niet hebt dan is het snel bekeken, althans voor mij.

En inderdaad je moet het maar leuk vinden de hele tijd wall bounchen en met een shotgun iedereen close range af te knallen. Niet mijn stijl en zal het ook nooit worden. Geen zin om er tijd in te steken om te leren flipperen tijdens het run en gunnnen :).

Begrijp me niet verkeerd. Het is een leuke game helaas is de MP totaal mijn ding niet. Ga het zo nog wel even een paar keer proberen, misschien draai ik nog bij.

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hahaha deze maps zijn HUGE. Iedereen close range met shotgun afknallen is wat me tot deze game aantrok. Beter dan die gekke afstand schieten zonder enige skill

Laatst bewerkt: 6 apr 2013
  5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Mja het is beide skill alleen dan op een andere manier. Maar goed ik weet wel dat dit mijn game in MP dan niet is. De SP en horde vind ik wel erg gaaf. Maar de MP is niet aan mij besteed. Helaas.

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Wat me opvalt is dat er weinig mensen de game online spelen. Echt maar een paar duizend :/ of heb ik dit maar alleen. Zodra ik bijvoorbeeld survival wil spelen online dan vind ik echt nooit een game die ik kan joinen. Meerdere dagen geprobeerd. Meer mensen hier last van?

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat dacht je er gewoon van dat ze Gears lekker laten vallen. ;) Dat is niet om te zeiken of af te kraken (lees maar om je heen, hier, andere fora en FB) voordat ik het weer voor m'n poten krijg. :+

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nog geen miljoen verkocht ook. Tis ook gewoon een crappy Gears. Beleef totaal geen plezier en skillgap is verkleind

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, ik zie het ja! :+

Gears 3 zat zelfs nog op 3 miljoen de eerste week...

Da's niet best! 8)

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Lekker voor Epic / People Can Fly. Hopelijk leren ze ervan.

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik vind de game echt wel leuk (op mp na dan :)). Maar valt me op dat er bijna geen fatsoenlijke matchmaking is.

Maar < 1.000.000 copies sold verklaart het wel een beetje dan. Maar toch gek, survival is vet, ben toch niet de enigste die dat vind?

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja.. Is gewoon Overrun tegen bots..

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Aha dan vanavond maar eens over run doen. :)

14. J4mie

J4mie Active Member

Leuk Bevonden:
    7
  15. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    _O_ Werd parra van die lancers. Nu hopelijk meer shotgun die de shotgun gaan nemen.

Zit nu bijna op 3000 gnasher kills. Gaat steeds beter en beter.

16. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    wauw, als dit echt officieel is dan is het wel een flinke knieval van Epic / People can Fly.

Je past iets aan, waarschijnlijk omdat er over nagedacht is en het de beste keuze lijkt. Er gaan een boel gnasher-users mauwen, want die houden er niet van door iets anders gemold te worden dan een gnasher en dan veranderen we het gewoon weer terug??

zijn het toevallig ex-bioware medewerkers daar? O-)

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Of je maakt een verkeerde beslissing. Fijn hoor dat de rifles in judgment na die boost even sterk waren als de active rifles van gears 3.. echt balanced.. het mag nooit aan epic liggen he? Beste keuze zegt ie... Epic logica"mensen gebruiken een wapen te weinig.. lets buff it"

Laatst bewerkt: 9 apr 2013
  18. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    je neemt het stukje "beste keuze" iets te letterlijk.

mij zal het aan mn reet roesten eerlijk gezegd, maar ik neem toch aan dat er bij Epic gewoon mensen werken die eerst ergens over nadenken voor ze iets patchen/updaten?

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Uhu, doen ze zeker... zoals ook toen met Gears 2! 8)

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    XD... ok dan ken je Epic niet dus...

Deel Deze Pagina