Vooral geen moeite besteden aan nieuwe maps... een oude map remaken en andere naam.erop en huppa.. money
Ik ga ze toch eens uitproberen want ik heb niet voor niets VIP Pass genomen. DLC pack komt morgen binnen voor alle VIP pass bezitters. Voor non vip pass members moeten een week wachten op de nieuwste map pack.
Ik heb 'm laatst weggegeven aan een blind kindje in een rolstoel met een parkiet in z'n handen. Hij was er wel blij mee. Spoiler Verkocht voor 15 euro.
Vraagje: Als ik DLC characters wil kopen op Ebay voor judgment is dat dan Regio gebonden? Bij veel staat bij Region North American,ik dacht namelijk zelf dat DLC altijd regiovrij was. Ik weet dat UK,Germany enzenz. geen probleem is. Kon het zo 1,2,6 niet vinden met de zoekfunctie!
Mwah, een goeie map maken is best lastig hoor denk ik. Misschien dat ze de plattegrond van Mausoleum hadden kunnen pakken en dan met een gloednieuwe omgeving, maar ik vind het wel prima zo.
Lastig? Nou de eerste 2 delen is het ze prima gelukt totdat Quinn del hoyo ofzo zich ermee ging bemoeien in 3
Nieuwe achievements... wat zijn deze belachelijk zeg. Vooral die laatste, je moet dus minstens 1 skin kopen om alle achievements te unlocken. Edit: herstel, het gaat om de armor skin die erbij inbegrepen zit
Nee... de skin zit bij de dlc erbij ... WAT COMPLETE BULLSHIT IS WANT ZE GEVEN SKINS IN DE DLC DIE JE AL KAN KOPEN. Dus mensen betalen dubbel voor sommige skins...