1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

1. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    soms staat er gewoon een spreekwolkje naast iemand terwijl hij niks zegt, misschien is dat het? of hoor je helemaal niks?

2. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    is er een praat knopje ofzo?

lijkt wel of ze me niet horen|:-

3. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    nee er is geen praat knopje. ik heb soms ook het gevoel dat ik genegeerd word, maar als ik met vrienden speel praten ze altijd terug.

4. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ok .. nouja als mensen mij willen toevoegen , graag!:) dan kunnen we lekker als Nl'ers onder mekaar spelen

5. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    heb je toegevoegd :)

weet iemand of de kills de je in unranked ook voor die 10000 kills mee tellen?

6. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik was net mp spele met locust in het begin bijna geen detailes van de mannetjes enzo alles grijs loop ik stuk veder is alees weer normaal iemand ook gehad?

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig niet?

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Misschien inderdaad een leuk idee om wat MP potjes te gaan organiseren. Om het vanavond te doen, is een beetje kort dag, maar morgenavond lijkt me wel erg tof!

9. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net ff een paar potjes gedaan met een paar mensen uit m'n lijst en ik moet zeggen dat ik het erg tof vond ookal kon ik er gewoon niks van. Speelde voor de eerste keer online en een paar mensen hadden de game al een paar dagen. Echt een game waar ik goed in wil worden.

10. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    Reden waarom mensen waarschijnlijk niks terug zeggen is omdat ze je niet kunnen horen. Veel hebben daar last van. En lost connections heb ik heel soms last van omdat een room bv al vol is dat iemand je net voor is ofzo.

Voor de rest nooit uit een spel geflikkerd of wat dan ook. Echt super.... speel nu met een paar Amerikanen rank matches en je leert veel van ze waar alles ligt en wat je het best kan doen. Maar over 10 dagen (wat meeste Amerikanen voorsprong hadden) wordt het pas echt kick ass!

Vandaag kan je wel merken dat er veel nieuwe erbij zijn, paar potjes waar het 6-0 is geworden en zelfs 1 met 10-0

Vanavond playermatch met mijn vriendin, yeah!

11. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik meestal als ik een room join, waar er al 6 of 7 spelers inzitten, dan is de room waarschijnlijk net vol op het moment dat jij wil joinen.

Als ik een room join met maar 1 of 2 mensen heb ik nooit problemen.

En dat headset probleem ligt bij Microsoft zelf. 1up had het erover op de 1upyours show, elk spel heeft blijkbaar headsetproblemen. Ligt aan de servers van Xboxlive ofzo..

12. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je niet alle games dan als je custom match kiest, dus ook diegene die ik dan host? Dan kan een ieder, dus ook friends, er gewoon bijkomen. Vwb quickmatch lijkt de kans mij ook zeer klein :cool:

13. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nergens last van

14. shonosuke

shonosuke Guest

Ik vind online een beetje saai worden
    De gameplay is wel goed maar de community...
    Heel vaak verlaat iemand het team en is het vaak 4vs3 of je team zit vol met noobs die alleen maar rushen
    Die sniper is trouwens ook overpowered ik duik heel even op voor 2 seconden en mn hoofd ligt er alweer af

15. basovich

basovich Guest

gewoon met friends spelen, heb je daar geen last van.

16. Amsterdam

Amsterdam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net paar potjes gespeeld, 4vs4, Nederlanders. Uitstekend vermaakt.

Behalve dan dat ze mij niet konden horen. In een potje daarvoor deed m'n voice het eindelijk wel, kon men mij horen. Maar net die hele reeks met Nederlanders juist niet.

Via voice message e.d. doet alles het, geen Family Settings, alles gecheked.

17. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon met de juiste mensen spelen, heb een paar waar ik echt vette potjes ranked kan doen. Dat mensen verlaten is inderdaad triest, maar komt gelukkig weinig voor (tenminste bij mij). Bij ranked gaan mensen niet zomaar weg, daar speelt men ook wat serieuzer vandaar dat ik liever ranked speel + achievements unlocken.

Die sniper is echt totaal niet overpowered :confused:. Wat denk je dat er gebeurdt als iemand met een normale sniper op je kop schiet? Ook dood en dat is ook het geval bij GOW. Ok je hoofd spat uit elkaar, maar ja headshot houdt in dat je dood bent. Heeft meer te maken met het feit dat je niet snel genoeg wegduikt ;). De sniper is alleen heel effectief als je een headshot maakt, want op de rest van je tegenstandig zijn lichaam zal die weinig damage aanbrengen.

18. Dioxic

Dioxic Guest

Kun je een server joinen als die al begonnen is, want in graw kon dit niet dus zat je steeds te wachten

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat kan :D

20. shonosuke

shonosuke Guest

Spelen wij het zelfde spel?o_O
    Je kan geen room joinen eenmaal ze zijn begonnen met spelen

Deel Deze Pagina