1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

1. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel hoor! dan zit je het potje uit in spectator mode, na het potje kom je in het spel en speel je gewoon mee.

2. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    die sniper is juist super slecht....
    je moet echt een half jaar met die sniper oefenen vordat je er een beetje eme kan schieten, hij heeft maar één kogel in plaats van bijvoorbeeld 5 bij halo 2 in het magazijn en hij laad ook langzamer als bij halo 2 en alleen headshots zijn dodelijk....
    het is echt de skilll van een speler die de sniper zijn werk kan laten uitvoeren...

3. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Met sniper kan je wel snel laden maar dan moet je perfect reload hebben. Dan laad de sniper juist harstikke snel en is die een stuk beter.

4. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Het is ook geen Halo2 :+

5. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je gamertag? Speelde je toevallig met mij in het team?

6. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Toenet een paar uurtjes gespeeld op Player match met een paar rednecks. Dikke lol gehad. Nu gaat het ook wel beter, gewoon een kwestie van constant cover zoeken en niet als je een persoon ziet hem persé willen dood maken, dat kon ik nog wel op Halo 2. Maar als ik constant door blijf schieten dan flanken ze me weer en ben je weer dood. Geweldig spel\o/

7. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Valt me echt op dat iedereen dit met Halo 2 vergelijkt.. Het zijn 2 totaal andere spellen :confused:.

8. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar iemand zei dat de sniper zo goed was en toen wilde ik ff zeggen dat hij bijvoorbeeld veel slechter is als in halo 2 en toen ook niemand zeurde dat de sniper zo goed was ;)

9. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren voor het eerst multiplayer gespeeld , maar ik heb een vraag ,hoe noemt het spel waar je kan respawnen...
    Of is er dat niet ...
    Voor de rest vindt ik het een super spel!
    Het geluid vindt ik ook raar :confused: en het ligt niet aan mijn speakers... denk ik :)
    ik geef het spel een 9/10

10. Danny1982

Danny1982 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De sniper is niet slecht, het is gewoon moeilijk en niet dood eenvoudig zoals bij Halo 2. Je moet hier idd een echte headshot geven om een kill te maken.

Dat vereist oefening en skill, daar gaat t toch ook om. Als je alles van een spel al beheerst na een week is t toch niet meer leuk.

@ Jelmen, vanavond potje ranked spelen met ons vaste team?

11. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel hetnu 3 dagen maar ik vind de sniper egt GEWELDIG... Die pijl en boog zijn kut.

Maar weet iemand hoe ranked match werkt. Is het hoe meer je speel hoe meer punten krijgt hoe hoger je in de leaderboards komt...

Veder zijn de granaten een beetje overpower :'-(

12. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij stijg je gewoon in rank aan de hand van de points die je maakt in een match.

Vind het multiplayer trouwens heel goed, alles is vind ik over het algemeen goed gebalanceerd en gelukkig dat er geen auto-aim op de sniper zit anders zou het denk ik een te machtig wapen zijn.

13. Dioxic

Dioxic Guest

Kun je online stats volgen van multiplayer

14. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ik kan het helaas nog niet zo goed:mad:
    wel erg leuk maar wel moeilijk hoor! maar ook pas 1/2 daagjes gespeelt

15. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Shooters niet zoveel problemen.
    aar met wat veel coveren en zo... Dat doe ik namelijk niet zo heel graag :D

16. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of wint de COG bijna altijd?

17. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    ligt aan jou. Het beste team wint altijd

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel slecht dat de teams niet gebalanceerd zijn :mad: ik heb vandaag geen een eerlijk potje gespeeld. of mijn team won de hele tijd, of de andere. maar voor de rest is het wel tof.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik bak er echt nog geen drol van. Vind het eigenlijk ook alleen leuk met nederlanders. Hoe zit dat met de wapens trouwens? Je hebt een vast arsenaal wapens toch en per level 1 dedicated weapon? Hoe kom je bijvoorbeeld aan de sniper? Verder alleen maar warzone gedaan, wat houdt assassination eigenlijk in? Execution is toch iemand finishen met een Curbnogwat? (hoe doe je dat eigenlijk? :+)

20. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    -ik bak er ook nog niets van
    -je hebt 4 wapens als je spawnt (lancer, shotgon, rook dingen en een gewoon pistool)
    -ik weet niet hoe dat zit met die andere wapens, maar in de meeste maps zitten 2 verschillende denk ik
    -Curbnogwat = Curbstomp

meer weet ik niet

Deel Deze Pagina