je bent niet alleen :d ik heb meestal maar 1 kill soms 2 en soms 0 terwijl die anderen alty 4 of 5 ebbe pff
Heb GoW nog steeds niet maar gisteren wel even van een vriend geleend. Echt, teeering vet dit. Eerste paar potjes ging ik echt alleen maar dood maar na een paar potjes ging het eigenlijk best wel goed . Leukste map tot nu toe (heb ze nog niet allemaal gespeeld) vind ik ''Mansion''. Echt een goed gebalanceerde map . Nu hopen dat ik hem morgen ook heb .
ik weet ook niet echt waar alle wapens zijn enz.. Verder is het soms wel vaag ik schoot dan mijn 3/4 magazijn op iemand af en die gast kilt mij in veel minder schoten..
Gaat steeds beter vet spel online hoor!!! Vind alleen dat die zaag niet zo heel soepel gaat heb vaak dat ik dan wel op B druk vlakbij enemy maar dan lukt t weer niet erg frustrend.........
Je moet op B drukken voordat je er bent, omdat je zaag eerst omhoog moet komen en als je er al voor staat kan je je zaag dus niet omhoog doen.
Zoals als mvdlit zei klopt De zaag moet van tevoren als ware aangaan!! En dat met je magazijn dat kan ook -.- moet je natuurlijk wel inzoomen!! Anders schiet die gun maar wat! Ingezoom heb je zon gassie dood in een halve of hele magazijn Redelijk snel vertrouw mij maar Wat ik stoer vind is als je bijna zon chainsaw op je krijgt moet je gewoon weg jumpen En dan ga je achter hem staan doe jij je chainsaw!! Had ik 2 keer bij de zelfde persoon! Super spel Ondanks dat ik hem nog niet heb en 2 uur gespeelt heb Echt een must have voor alle xbox360 gebruikers!!
Over dat magazijn verhaal, je kan iemand in 5 schoten bij wijze van dood hebben als ze alle 5 precies op je hoofd zijn.
Thnx voor de tips! En uiteraard B ingedrukt houden right? Heb één nadeel in de multiplayer gevonden. Heel af en toe als ik dood ben en ik word gehealed staat mn personage stil... kan om me heen kijken verder nix niet schieten nix!! nu 2x gehad in ongeveer 4 uur spelen
Flauwe techniek trouwens. Vooral omdat je, als er een granaat aan je plakt, het heel moeilijk is iemand anders mee op te blazen. Gisteren bijvoorbeeld kreeg ik ook een granaat aan mijn kont. Dus ik denk, dan spring ik meteen achter mijn aanvaller aan. En hoe mooi, er renden zelfs twee naast elkaar. Ik bots bijna tegen één van die ventjes op tijdens een rol en *boem* ... dood. Maar wat blijkt, loopt die kerel later nog gewoon rond!? Zou zo'n ontploffing niet minstens een paar tegenstanders mee moeten nemen?
Ik heb sinds gister gow gekocht maar heb 1 vraagje. Wanneer ik gow op xbox live speelt een in war speel dan heb je maar 1 leven een daarna moet je wachten totdat iedereen dood is.Mijn vraag is kan je ook gewoon battelen net zoals in cod3 waarbij je niejt zo lang hoef te wachten totdat iedereen dood is.
ik ga me vanavond maar eens op live wagen met deze game.... ik wordt natuurlijk helemaal ondergesneeuwd, maar goed.... oefening baart kunst
Whahahah Zo net uit Tyro Station gekomen. Er achter is echt zwaar groot. Ik zag trouwens ook nog wat kisten staan die je nooit kan zien als je gewoon in het level blijft. Vaag.
Als ik me niet vergis is het je toenstraks aardig gelukt toen je opeens achter mij stond Het was mijn eerste mp sessie en ik vond het echt geweldig tof... Maar ja, toen stond mijn broer voor de deur en moest ik toch maar even stoppen
Spelen jullie alleen tegen en met nederlanders? Want met bijvoorbeeld alleen amerikanen vind ik er persoonlijk weinig aan....
Ik heb bijna alleen nog maar gespeeld met Nederlanders. Eigenlijk maar 1 potje tegen bijvoorbeeld Amerikanen. Er zijn genoeg mensen hier op Xbw die Gow spelen, er zijn vaak genoeg mensen online dus dat is geen probleem