vet spel maar ik vind het wel gaar dat de potjes zo kort zijn waarom maar 1 leven? Je kan hooguit 4 kills maken en het is voorbij. Hopelijk komen ze met een update waarmee je gewoon respawnt wanneer je dood gaat.
IK WORDT ECHT HELEMAAL GEK VAN DIE HEADSET DIE NIET WERKT ff sirieus dat moeten ze ff reten snel fixen
Ik weet niet, maar niemand die ik ken heeft dat probleem met Gears Of War. Ligt waarschijnlijk aan jou headset.
-_-' ik zit zo vaak met gasten in een game dat wij andere niet horen terwijl ze wel praten, dus ook vaak dat ik praat en ze mij niet horen etc. etc.
Hey gasten hoe krijg ik mijn guest online? Daar heb ik toch geen 2 gamertags voor nodig? Dat zou echt dom zijn.
Ja klopt, je hebt er inderdaad 2 gamertags voor nodig. die M$ boefjes! Wie is er vaak van +/- 22:00 tot 00:00 aan het gamen? Ik zoek mensen die veel multiplayer games spelen 's avonds. :b:
Ik speel meestal rond die tijd, volgens mij had ik ook met polletje een potje gespeeld. Ik kom zoveel nederlanders tegen, veel die hier nieteens posten. Heel Nedeland is aan de gears. Voeg maar toe als je 18+ ben
Argh wat ben ik toch gigantisch slecht in de multiplayer van deze game, haha heb nog maar 2 kills gemaakt.. Maar wel echt vet. Iedereen mag mij natuurlijk ook toevoegen, Graag zelfs!! i love it. SabZero NL
Ik zoek ook nog mensen om met samen te spelen, kan maar niet winnen van die amerikanen . Add me maar als je wilt: Naeblish.
Ja, die zijn idd erg krachtig. Wegduiken is de oplossing. Ik vind het trouwens wel slecht dat je voor de chainsaw helemaal niet goed hoeft te richten. Iemand keek recht naar voren, en ik stond zo'n 120 graden achter hem (vanuit zijn kijkhoek). Zijn chainsaw ging de lucht in en vloog gewoon super snel naar mij toe, terwijl ik bijna achter hem stond.
Ik had bij mp in grindlock dat ik naar boven ging en toen werd een team mate neergezaagd dus ik zaag die andere cog neer zaagt weer een andere cog mij en een andere team mate die cog weer
ik vind het best relaxed dat je toch heel makkelijk met je vrienden ranked kan spelen. gewoon afspreken wat je gaat doen en dat vind je ander zo \o/
haha jaa ook net ff potje gespeeld met nederlanders.. maar ik moet tog nog ff wat bij leren online \o/ wel uber online..\o/
maar wat is het nut nog van ranked spelen dan? Je ziet er toch niks van...... gewoon player blijft wel zo gemakkelijk.