Ik had het een paar pagina's terug al uitlegegt mja. Je kan met gears of war WEL met een guest spelen. Je gaat hiervoor naar player match drukt op Y en dan moet je guest het guest profiel selecteren en inloggen en dan gewoon een game joinen en dan zit je met guest erin. Het kan uiteraard niet met ranked.
We zouden eigenlijk een paar groepjes moeten maken voor MP. Groepjes waarmee je elke dag een paar wars speelt. Spelen tegen die laggende Amerikanen is namelijk geen optie.
Ik vind het vet spelen maar die rankings zitten me inderdaad echt in de weg. Mensen die 24/7 spelen staan automatisch bovenaan. Er is helemaal niks van een level, gewoon puur punten optellen.. dat is wel lam
Hey, Ik heb wat problemen met xbox live en gears of war. Het lijkt dat ik na iedere 5 minuten de verbinding met xbox live kwijt ben. Ik kan daarna gelijk weer succesvol inloggen. Mijn situatie: Modem -> router -> Xbox. Van de router gaat er een kabel naar een accespoint en eentje richting mijn xbox. Draadloos lukt niet omdat er in huis slechte verbinding is qua draadloze verbindingen. Iemand die een idee heeft?
Hey mensen ik heb dus een vraagje. Ik heb GoW nog niet dus speel ik nu nog even andere spellen. Maar soms krijg ik een invite van iemand om te spelen, maar kun je die dan joinen ofzo als je het spel hebt? Want hoe gaat dat dan??
Als je een invite krijgt doe je het spel erin waarvan de game is, dan druk je vervolgens op je guide button en zie je bij messages staan dat iemand je invite hebt. Doe dan vervolgens accept invite en je komt in de lobby van degene die de invite gestuurd hebt.
Okee, ik zit in multiplayer te praten maar iedere keer reageerde er niemand dus ik dacht WTF hoe kan dit. Dus ik roepen van: KAN IEMAND MIJ HOREN?!? maarja geen antwoord van niemand. Toen heb ik met iemand uit de match een prive chat gedaan en daar hoorde hij mij wel! Hoe kan het dat ik via prive chat wel tegen mensen kan praten maar niet via GoW multiplayer? en nee ze hielden me 100% niet voor de gek
Ik heb dat ook best vaak, hoor ik niemand meer! Man o man, net zó vaak afgemaakt. Tof spel, maar ik bak er nog geen bal van
Doe de Xbox Live Connection Test en kijk waarop NAT staat ingesteld. Als NAT op Moderate staat is het niet goed, want hij moet namelijk op Open staan. Check deze link voor meer informatie over NAT.
Heb ik al gekeken hij staat gewoon op OPEN maar na het lezen van dit topic ligt het dus niet aan mij want er zijn meerdere mensen met het probleem
Het is een bug in de game...Het komt vaker voor dat er 1 iemand is in een party die niet gehoord wordt. Jij hoort je team maten wel maar jou niet. Persoonlijk heb ik een probleem dat ik echt bijna bij iedere game die ik wil joinen: ''Conextion to server lost'' krijg. Ik heb gehoord dat dit ook een bug is maar ik wil gewoon even wat zekerheid
Zojuist een paar uur multiplayer gespeeld, en damn, deze multiplayer is zoooo vett! Echt verslavend en supercool. Dan zeg ik fuck Halo 2 en GRAW. Gears of war is arcade en tactiek in elkaar en fantastisch uit gewerkt. Voor mij persoonlijk de beste multiplayer game ooit!(tot nu toe). Daarom ga ik misschien ook unreal tournament 2007 kopen. Ook van Epic, en een game kopen puur voor de multiplayer mag ook wel eens .
Hey melk, Heb gisteren nog tegen je gespeeld.. Ik vernam dat het een bug was dat het voorkomt dat mensen niet hoorbaar zijn..
Unreal zit er iid ook nog aan te komen, als die mp net zo wordt....damn Verder gisteren nog even mp gedaan en ik had geloof ik ergens tussen de 0 en 2 kills
Zo' n bom plaatsen op iemand word ook steeds meer gebruikt... sta je rustig te schuilen.. hoor je wat komen rennen maar ziet hem niet.. piep piep en boom. Volgens mij de makkelijkste close combat dood.. aangezien je die zo wat in de sprint kan planten. owja nog iets.. als je de boog gespannen heb.. maar je wilt eigenlijk je schot niet meer nemen.. hoe kan je die cancellen?
Word zelfs te vaak gebruikt tegenwoordig, Ben ze na ene tijd ook zelf maar gaan gebruiken, want soms was er geen houden meer aan. Van de 6 total death 5 keer gedood door die leuke granaten
Ja dat wel idd.. maar ze spawnen ook best weer snel dus als je met je groepje even wacht kan iedereen ze pakken.. en daarnaast is er volgens mij een bug.. Gisteren was ik in een groepje en zo' n gast zei dat ik hem tegelijk moest pakken met hem.. dus hij telt af.. en voila allebei hebben we 2 granates.. terwijl er zeg maar voor 1 iemand ze op de grond lag..