Ja oke, maar ik weet bijna overal wel de granates te vinden.. vind het overigens wel heel irritant dat granaten plakken op iemand, Valt beetje tegen..
Klopt ja, Meestal liggen ze ergens in het midden van de map. Daarom is het in het begin meestal zo'n chaos . Iedereen rent op die granaten af . Als iedereen dat telkens doet, heb je wel een leuke match.
Bij veel maps kom je er vrij snel langs, (Mausoleum bijvoorbeeld). Als ik iemand op me af zie komen met een zo'n nade spring ik gewoon 1 keer naar achter, en knal hem helemaal vol. En dan natuurlijk afmaken
Zelf nog niet ondervonden. Al zal dat wel lekker worden dan *kuch* lopen er opeens 2 mannetjes met 2 granaten.
Afschaffen dat granaat plakken.. Als ik er een op me heb zitten loop ik altijd naar degene toe, om hem mee te nemen..
Juist, Had dat dus ook 1 keer gedaan, maar die gast rende naar ze teamgenoten en ik jumpte ertussen. Boem . Dat is dan toch wel een lekker gevoel
En dat maakt het ook wel weer leuk Ik vind dat ze dat granaat plakken moeten houden, maar de speler ook de mogelijkheid geven om alert te reageren en hem eraf te trekken en weg te gooien...
je kan de multiplayer zo lekker wraak nemen. gisteren zat ik een potje waar 2 van de tegenpartij de hele tijd met die granaatjes liepen te kloten. na 5 keer dood te zijn gegaan had ik ze eindelijk allebei tegelijk op hun knieƫn en dan kan je zo leuk met ze spelen \o/
Daar heb ik niet op gelet, in welke game mode het kan.. Maar ik draai mijn linker-stick en druk heel snel de A-button
Is het nu mogelijk om op 1 xbox splitscreen mulitplayer te spelen? zo ja, Hoe werkt dat precies? (maar geen local, gewoon join a game session)
dat guest profiel maak je niet aan die heeft ook geen gegevens. ik weet niet of het als een silver of een gold telt.