1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Op teamcompete zeurt iedereen hier ook al over! Maar met een chainsaw of shotgun heb je ook meteen een instant kill. Zelf heb ik daar ook helemaal geen problemen mee, als je een beetje headshots kan maken gebruik je die grenades gewoon niet meer.

    Alleen nog voor de ultieme vernedering :lol: ...
     
  2. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg telkens connection lost als ik welke game dan ook wil joinen (co-op)?
    Terwijl alles goed is bij network testing en NAT = open =\
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik ook steeds vaker last van...
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    online vind ik aan gow echt geen hol aan. het schieten is alleen maar de trigger in houden en hopen op het beste als ik 1 magazijn in iemand leeg pomp dan is hij nog steeds niet dood,(dan praat ik nu over die gun met die chainsaw) en voordat je weer herladen hebt is zijn leven weer op peil. ik vind de maps te klein maar dat is natuurlijk omdat je maar met 8 man online kan. ik snap wel dat sommige mensen het leuk vinden maar aan mij is het niet besteed ik speel liever rainbowsix.
     
  5. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    over welke afstand heb je het nu, want geofende spelers kunnen binnen 20 meter met 1 magazijn iemand makkelijk neerschieten. Mij lukt het soms, gewoon veel van de kogels raak en in het hoofd.
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Met een magazijn kreeg ik in mijn eerste potje meteen 2 kills ;) .
     
  7. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat ook niet zomaar headies knallen in dit spel hoor. Wil je goed headies knallen en nog van flinke afstand ook, dan is skill vereist.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Van afstand heeft het niet zo veel met skills te maken hoor, voor headshots is het wapen niet precies genoeg. Maar daar heb je weer andere wapens voor :cool: .
     
  9. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    net wat online ervaring opgedaan ik baakte er nog niet veel van, maar het was wel lachen, je moet best tactisch spelen.
    Nu maar hopen dat veel oefenen helpt
     
  10. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel oefenen helpt zeker!
    Je leert de maps beter kennen en waar de vijanden het meest zitten en natuurlijk de wapens :)
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik vind nogsteeds dat de sensitivity op high nogsteeds te langzaam is, wat jullie?
     
  12. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Bullshit, ieder wapen is geschikt voor een Headshot...en zeker de Lancer. En even voor de duidelijkheid...iemand van een afstand in z'n kop schieten met de Lancer heeft toch echt wel skill nodig, aangezien het ding niet zoomed en volautomatisch is. Neem nu maar van mij aan dat je voor de Lancer meer skill nodig hebt dan voor dat lamme sniper rifle.

    P.S - Wat ik graag doe is mensen voor hun kop slaan met m'n Pistool of Revolver, da's wel strak...vooral als ze het niet door hebben 8)
     
  13. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Die sniper rifle is idd een beetje lame.. als je inzoomt en je wordt geraakt door een kogel ga je nieteens uit de zoom mode en je blijft gewoon precies zo gericht als je al was.. ik wis dit niet tot gister.. van een afstandje sta ik tegenover een gast die met de lancer mij een beetje raakt.. ik richt maar word nogsteeds geraakt maar mijn vizierr wijkt helemaal niks af of zo.. easy headshot dus.
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Sniper rifle is super strak en werk perfect voor mij. Enige nadeel is dat je soms iemand wel kan zien als hij ergens covert hem dan 100% zeker gewoon raakt maar dan istie mis. Das beetje vaag verder is sniper vr mij geweldig.
     
  15. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het is wel nep dat als je op iemand afloopt die ook nog eens op je schiet en je raakt.. je helemaal niet uit balans ofzo komt maar gewoon kan blijven richten.
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah als je op hem richt schiet je hem toch niet neer want je loopt sneller dan dat je kan richten volgens mij. Maarjah ikzelf vind de sniper mijn lievelings wapen :cool:

    En de mensen waarmee ik vaak speel weten dat ook en laten m ook vaak voor mij liggen Tof he :p
     
  17. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als iemand op jou loopt te schieten doen ze dat vaak met de linker trigger.. lopen ze langzaam.. je kan dan gewoon uit je cover komen aanleggen met sniper en boom headshot.. terwijl je een paar kogels in je lijf krijg maar dat maakt niet uit voor de aim van jou sniper.. vind ik gewoon een beetje vreemd.
     
  18. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik iriteer me mateloos aan het feit dat als je left trigger indrukt, dat het bewegen dan zo langzaam gaat. M'n sens staat op high, maar het rondkijken gaat zooooooo traag.
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik zuig echt @ multiplayer:9 Krijg ze maar niet dood
     
  20. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    doet bij jullie refreshing ook zo lang, en als je er niet inkomt moet je weer overnieuw beginnen met refreshing. toch wel een minpuntje
     

Deel Deze Pagina