1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je gewoon weer op x drukken, krijg je de vorige refresh lijst. Die is dan nog redelijk accuraat lijkt me.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    refreshen duurt 4sec ofzo, rechts in de lijst zie je ook een soort van lagometer, als ie 2 of meer rode streepjes heeft zou ik niet joinen.


    Multiplayer wil nog steeds voor geen meter,in singleplayer maak ik vet vaak headshots maar in multiplayer echt nooit... zelfs gewoon killen gaat zwaar kut
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Meer oefenen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Probeer anders altijd met iemand mee te lopen, dit geeft ontzettend veel voordeel. Zo kan je een beetje je aim oefenen zonder al te vaak dood te gaan.
     
  5. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    dit
    spel
    ZUIGT
    online :confused:
    Ik heb altijd wel lost connection to host of tering lag , wat een kutspel zeg :mad:
    De SP isook al gene vette
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    heb nog geen lag meegemaakt... en krijg je lost connection to host bij het joinen of tijdens een match? Als je het bij joinen krijgt moet je servers joinen met wat meer ruimte, anders is de kans groot dat die vol zit op het moment van joinen waardoor je geen contact met de server(host) krijgt.
     
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Zal wss met jou verbinding te maken hebben, ik heb nog nooit last van lag gehad en ook nog niemand hierover horen klagen.
    En lost connection to host betekent dat de host gewoon de game heeft verlaten.
     
  8. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ook nooit last gehad online.. weleens een disconnect ofzo maar komt volgens mij omdat de host er dan opeens mee stopt.
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg ze wel dood! Khad er wanneer nog 1 met nade eraan :p Maar ik ga zelf toch zo snel dood -.- en dan zie ik die lui ook nog niet eens :confused: Ik vind het veel fijner om met lui die je kent en nederlands zijn en dan met headset praten! Want laatst zat ik bij fransen in!! MERDE!! :)
     
  10. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Online is echt lachen!! Alleen ik heb nu al een hekel aan mensen die op je af komen rennen en een bom op je plakken:mad: Dat is echt te irritant. Iemand tips daartegen?

    Btw 400 post:)
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja dat doe ik sowieso :9 Maar het lijkt wel of ze mij altijd in 1x neermaaien moet shotty ofzo, en ik schiet hele magazijnen leeg 8)


    /me n00b :p

    Nog geen 1 nederlander tegen gekomen online btw
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja, stoppen met noob zijn ;) .

    Als mensen op je afrennen kan je ze zo makkelijk kapot knallen, gewoon op het hoofd aimen.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    In dat potje met mij en DRC Sander zeker? Die gast was echt irritant.

    En ik ging wel lekker. Ik had 24 chainsaw kills en 944 punten aan het einde :cool:
     
  14. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    *eenst

    Die mongool liep alleen maar met granaten rond. Hij kon ze ook makkelijk pakken omdat hij door 3 man werd verdedigd. Van de 38 kills had hij 35 granaat kills volgens mij.

    kan ook aan lag liggen hoor. Ik ga soms wel eens dood al zie ik ze geeneens schieten. Daarvoor had ik al 5-6 keer in hun lichaam geschoten natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2006
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Magazijn deels leegschieten, perfect reload uitvoeren en dan heb je van die mooie kogeltjes die veel meer schade doen! :thumbs:

    Ik heb gisteren echt ontzettend lopen kloten om een guest-account aan te melden. guestaccount stond steeds maar niet in het rijtje van de 2e controller nadat ik op y had gedrukt. Oplossing: eerst naar versus, dan naar player match en dan kan je pas die guest inloggen. Erg handig |:-
     
  16. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel online matches met alle andere wapens incl. granaten uit. Dan worden matches echt close combat en veel intenser. In plaats van met die neppe sniper, laserstraal en shit.
    Dit is echt een vette game.
     
  17. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    De sniper is geen laserstraal....zoiets heet een "bullettracer". Het is wat overdreven gedaan on GoW, maar zoiets gebeurd in feite bij elk wapen. GoW's sniperrifle gebruikt gewoon kogels hoor ;)
     
  18. IX NeonovA XI

    IX NeonovA XI Recreation Gamer

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat hij de Hammer of Dawn bedoelt. :)
     
  19. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat kan kloppen ja...eh well }:]
     
  20. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik bedoel dat ik de sniper en de hammer, beide dus, neppe guns vind in de multiplayer.
    Wie wil een potje gamen tegen ons 4?
     

Deel Deze Pagina