1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo kan ik wel eindeloos doorgaan :emo:

    Maar goed, zal dat in het vervolg dan maar doen.

    Ik vind trouwens wel dat er meer MP opties mogen komen in GoW.

    Opties zoals filtering van servers binnen europa, us en andere landen.
     
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit meestal wel bij veel nl'ers hoor :)
     
  3. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is puur toeval dan neem ik aan. Je kan namelijk niet zelf ergens aanvinken of je met NL mensen wilt spelen. En dat mogen ze van mij best implementeren.
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook gewoon kijken of er bij die lijst ergens "NL" in hun gamertag staat. dan heb je in ieder geval één nederlander.
     
  5. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik speel zelf liever niet met NL'ers, heb ik altijd al gehad. Het grootste deel van de zijn NL'ers irritante etter kneuzen in online games, vooral in PC games. Ik heb het nu niet over mensen die ik hier via het forum ken en maak ook geen persoonlijke aanval op iemand, maar sinds ik GoW online speel loop ik zeker 5 keer per dag tegen een groepje kut kinderen aan die iedereen "******-naab" noemen en constant dom aan het schreeuwen zijn...en dit allemaal terwijl ze een jaar of 12 zijn (althans, zo klinken hun kut stemmetjes). Ik speel veel liever met Amerikanen, die gasten zijn over het algemeen veel relaxter en volwassener...ook kun je daar echt lol mee hebben zonder dat het gaat om "HAHAHAHAHAA!!! JE bent ANAAL VERNEDERD KUT NAAB"

    Eergisteren sprong ik in een NL server met alleen maar relaxte gasten, aangezien ze allemaal ouder dan 21 zijn kan ik met deze mensen overweg en gedragen ze zich naar hun leeftijd. Ook heeft dit invloed op hoe de game gespeeld wordt, de communicatie is veel beter en er wordt als een TEAM gewerkt. Speel nu al 3 dagen met ze, gaat perfect en ik heb eindelijk plezier met een hoopje NL'ers.
     
  6. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok..Ik heb net dus een beetje deze thread doorgelezen maar kon het niet echt vinden (sorry hiervoor als het er wel stond)

    Maar het is dus niet mogelijk om een Xbox Live Gold abbo + een gewone account (van bijvoorbeeld een vriend die hij even op je 360 aanmaakt, zonder live) met zijn 2en online te spelen tegen anderen?

    Want dat zou ik een beetje vaag vinden, aangezien je dan minimaal 2 Gold abbo's moet
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    daar heb ik ook nog geen duidelijk antwoord op gevonden :confused:
     
  8. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    het heeft toch echt al een paar keer in het GoW topic gestaan.
    je moet op Y drukken als je naar player match bent gegaan in versus mode.
    (guest sign in)
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Is het nou echt zo erg met die granaten of is het wel tegen te gaan?? Lijkt me nou echt geweldig online, maar als ik dit zo lees valt dat wel mee. Of niet?? En komt er nog een patch uit dat die granaten minder overpowered worden??? Misschien een idee dat je ze gewoon niet op iemand anders kunt plakken??
     
  10. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze killen hoor! gewoon wegrollen enz :) je leert het wel tegen te gaan :)

    Ik heb ook een erge kut stem maar ik gedraag me normaal ingame en gebruik ook teamwork dus niet iedereen die een kut stem heeft is zo:'JE BEN T VERNEDERT NAAB enz..'

    double post :mad:. wil een mod deze invoegen bij de andere post?
    Alvast bedankt :cool:

    /Mod is goed, jong - the matrix
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    en als je beplakt word, rol naar hem toe, dat voelt zo goed:p hoor je die gast zo van neee... geweldig,, als er zo'n gast op je afkomt loop naar achter en wissel naar shotgun en schiet hem vol in zn hoofd.. werkt goed


    btw. ik heb ook zon kutstem, zon limburgse zeikerige stem.. vreselijk.. maar ik doe mn best, en probeer zoveel mogelijk andere mensen te coveren
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  12. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan nog steeds maar moeilijk met Shotgun overweg hoor!
    Vind het jammer dat je naast het aimen met de L knop, niet een klein stipje (crosshair) in beeld hebt zodat je iig ziet waar je richt.
    Ik zie dit zelf nog niet goed met shotgun:mad:
     
  13. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet hoor daar moet ik ook nog op trainen :9
     
  14. DarkFRL

    DarkFRL Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag:

    In de multiplayer happert mijn poppetje de hele tijd. Bijvoorbeeld: loop je vooruit sta je in een keer tegen een muur. Of je zoek dekking en je staat in een keer in een open stukje. Ook als je niks doet met de controller loopt het poppetje door. Heeft dit met de verbinding te maken? Bij GRAW heb ik er totaal geen last van.

    Nu is de multiplayer niet zoveel aan omdat ik nu makkelijk geraakt wordt en niet snel genoeg kan schieten of snel dekking zoeken.
     
  15. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het in elke match?
     
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    je gaat te moeilijk dood, en ik vind het ook zo vaag ,dat je door kan lopen als je word doorzeeft,, je kan nog een magazijn op iemand leegschieten, en dan kan je nog geplakt worden door de kut nades
     
  17. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je ervan om internet en msn en al die zooi uit te zetten. Ik had dat ook 1 keer, omdat ik aan het downloaden was met mijn computer.

    Edit: @ mattiejj: Op tijd wegrollen. Ik heb ook best een hekel aan die granaten, maar stiekem gebruik ik het zelf ook wel eens als ik bijvoorbeel in mijn 1tje nog over ben tegen 3 andere.O-)
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  18. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dus het is allemaal best tegen te gaan?? Dat is mooi.

    P.S. waarschijnlijk krijg ik de game a.s. zaterdag al:) En anders word het maandag.
     
  19. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat zelf nog niet gehad met die granaten (ja af en toe wordt iemand getagged, maar niet iemand die echt alleen met granaten aan het killen was) maar wat dan nog, zodra hij in de buurt komt los je het toch gewoon op met je shotgun, of je begint gewoon te zagen. Ik denk overigens dat mensen die alleen willen taggen, gewoon bezig zijn voor die achievement. Dat zal dus wel overgaan dunkt me.
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Het lijkt mij idd ook dat de fun er snel afgaat voor jezelf ook als je de hele tijd met die granaten zit te klooien. Dan denk je toch ook na een tijdje, nu eens wat anders.
     

Deel Deze Pagina