1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa dat bedoel ik dan is het stukken leuker inplaats van dat stomme geplak van bommen
     
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook de Grenaten uit iemand halen.. Door bijv. X te drukken of niet
     
  3. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    ALs er nog mensen zijn die een serieus potje online willen spelen, voeg me dan ff toe:b:
     
  4. TCB

    TCB Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit online geknald totdat ik GRAW op de 360 speelde. Heb behalve Halo en Max Payne zelfs geen andere shooter gespeeld. Maar zelfs voor mij is GOW extreem verslavend. Vooral met Nederlanders in je groepje is het fantastisch.

    Heb de campain in co-op op extreme uitgespeeld en ben nu bezig met insane. Multiplayer gaat me ook goed af. Je vindt vanzelf wapens die goed passen bij je skills.

    De chainsaw is heerlijk ranzig. Leuk ook is dat 'ie het niet altijd goed doet, dus je neemt een gok bij closecombat.


    tag: Clint Reno
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dit kan niet maar wordt hopelijk wel gedaan bij update
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan blijfen mensen bij elkaar en worden ze ''afgestraft'' als je niet samenwerkt
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan moet je verrek snel x drukken want die nade ontploft na 2 tel! En ik volg gewoon de gene die je plant :p Dan is hij ook dood ;) Persoonlijk is nade plakken wel handig maar shotgun werkt het beste :)
     
  8. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, maar hoe zit/werkt dat nou precies? De rechter trekker, doet die nou nog iets? Ik word zo vaak neergemaaid als ik iemand wil zagen. Moet je ook weer niet te dichtbij staan als je hem start?
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Als je iemand wilt zagen moet je je zaag eerst omhoog houden(door op de B knop te drukken), maar als er op je geschoten wordt gaat je zaag weer naar beneden. Je moet goed timen als je iemand kapot wilt zagen.
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    nee, je kan hem ook gewoon omhooghouden, dan zaagt hij hem ook, maar moet je wel zorgen dat je niet geraakt word,(ik weet zeker dat hij in de single-player werkt, denkt dus ook wel in de MP)
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja... dat zei die :{
     
  12. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar zodra je geschoten wordt ben je de lul want dan kan je even niks doen (je personage draait naar achter) en wordt jij vaak kapot gezaagd. Zodra je iemand gaat zagen die jou ook wil/kan zagen is het dus handig om eerst een beetje te knallen (zonder LT) zodat hij hopelijk jou net wilde gaan zagen en dus even ''numb'' is, zodat jij hem zaagt.
     
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bevalt GoW online mensen? Ik ben van plan een 360 aan te schaffen+gow natuurlijk. Maar wat ik tot nu toe gelezen heb is dat de granaten de gameplay verpesten. Kan hier iemand verder op ingaan?
     
  14. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind t online juist perfect!
    De wapens zijn ook prima in balans!:)
    Granaat kills ownen juist;) tegenstander kan t maar jij ook!
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Online is het gewoon geweldig.
     
  16. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Zal je morgen wel toevoegen, blijft leuker met Nederlanders spelen. Als er meer mensen zijn die willen spelen voeg mij aub dan ook toe.
    Gamertag: deNeut :thumbs:
     
  17. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel geïnteresseerd in wat leuke potjes online. Ben nog redelijk noob, maar hou wel van team-play :)

    Brainfreeze NL is m'n gamertag.
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik voeg je toe...
    Krijg hem ook vandaag thuis! :)

    Gisteren nog de Multiplayer gespeeld bij een maat van mij. En ik ben alleen maar positief!
    Voor zover ik kon oordelen, is de wapenbalans toch wel goed :)!
    Verder zit je echt zo in een game, en speel je alweer mee.
    Gewoon zwaar goed geregeld online zo na een uurtje Gow Online.

    Zal het vandaag zelf ervaren.
     
  19. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Zo "goed" is het echt niet geregeld..maar dat merk je wel als de game een weekje online speelt.

    - Zo is er de "Voice-Communication" bug, sommige mensen kunnen elkaar horen en andere mensen weer niet. Soms kunnen hele teams elkaar niet horen.

    - Dan is er de bug in het zoeken naar hosts...als je een host wilt selecteren heb je een grote kans dat je connectie niet door komt, dus wordt je terug naar het menu gepleurt...hier hebben veel mensen last van.

    - Dan is er die domme schijt na een ranked match, je kan niet door gaan naar een andere map...je wordt gewoon gedwongen weer een nieuwe ranked host te zoeken.

    - Dan is er nog de team-balance die het vaak verneukt. Als je begint met 8 man en 3 gaan er weg worden de teams niet automatisch gebalanceerd, dus moet 1 gast alleen spelen tot de match gedaan is, dan pas kunnen weer teams gekozen worden...

    En zo zijn er nog VEEL meer minpunten in de multiplayer..
     
  20. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    @Pig-Josh

    Ja, ik vind het heel vreemd dat je met 7 personen bijvoorbeeld gewoon de match kan starten. Sommige hosts forceren dan de game waardoor human team automatisch de 4e speler krijgt tegen 3.

    Dat laatste punt is alleen voor Unranked player match. Bij een game zoeken kan je het beste een game joinen met 1 persoon er in. Als je een game joined met 5/8 personen heb je grote kans dat je lijst niet meer up to date is en dat de game al gestart is. Het systeem is helaas niet echt lekker om continu door te kunnen spelen ;(
     

Deel Deze Pagina