Eergisteravond hadden we zo'n ontzettend irritant gastje bij player match. 't was een Nederlander, en hij was alleen maar aan het opscheppen over hoe goed hij wel niet was en bla bla bla.. En alléén maar met granaten in een hoekje gaan zitten wachten tot we langs kwamen.. Na 1 keer heb je dat wel door, na 3 keer werd het irritant, maar hij bleef volhouden dat hij goed was. Enkele quotes (hij had ook een irritant accent, bedenk dat bij de quotes ): 'Ik kill alleen met granaten of chainsaw, anders kill ik nie' 'Jongens, kijk eens even naar die score' (4-1 voor ons, maar hij had 7 kills..) 'Even een foto maken van de eindstand hoor' Toen hij dat laatste zei heb ik hem zo snel gekickt dat hij geen foto meer had kunnen maken :b:
Inderdaad... Zo'n mannetje moet gelijk stil gemaakt worden. Of door hem af te schieten, of gewoon weg te kicken als hij irritant blijft opscheppen ! Gisteren nog even met wat kerels Gow liggen doen, rond een uur of half 12 s'avonds na mijn stage... Blijft vermakend. Nog wat oefenen, maar gaat wel goed komen volgens mij!
ik heb een vraag sommige spelers leunen dan tegen een muurtje en schieten onbewust hun wapen over het muurtje heen mijn evaring is gewoon dat ik de linker trikker druk en dan ik dan opsta hoe doe je dat andere???
I know... ... dat gingen we dus eerst proberen, maar toen hij ook nog eens irritant bleek te spelen was het snel voorbij met de pret \o/
Soms zie je een gast een 'rol' over een object doen (muurtje ofzo), maar ik moet er eerst tegen aan staan, om er dan over te springen?
Ik moet zeggen dat het best lekker gaat online met mij. Ik sta laatste tijd echt vaak eerste. Net ook weer een potje gehad waarbij ik in 10 rondes 25 man killde en een score van 764 had. Ik doe trouwens bijna altijd ranked. Sta nu 400 + speler van de maand met de punten. Vrij logisch het is de eerste dag.. maarja ik heb er nu totaal in de 2 weken dat ik het spel heb iets meer als 500 dood gemaakt in Ranked. Blijft stoer.
Zie Topic algemeen ! Althans, volgens mij was dat bij jou Game dat ik te bed ging... Maar Co-op moeten we samen eens doen, en samen gewoon versussen... Spreek je dus wel dit weekend op Xbox live! Althans, daar ga ik vanuit...
Ik begin die multi ook alleen maar beter tevinden Heb je een goed team maai je iedereen neer!! No mercy
Misschien al eens gevraagt, maar hoe kan je met 2players online? Als ik klik bij het multiplayermenu, staat er local, system link, xlive ranked/player matches etc. Dan wil ik met me 2de controller een profiel kiezen, maarer komt geen Guest bij te staan! Waar moet ik dit kiezen zodat 2de player guest account kan kiezen en dus mee online kan??
1 Keer om achter het muurtje te komen, en als je daarachter staat nog een keer om eroverheen te komen (analoge stick naar voren ingedrukt houden)
Vandaag nog wat gemultiplayerd met Trickywesley. Ik bak er nog niks van(heb het spel 2 dagen), hij was wel skillt