Mwah, op zich zijn de maps wel genoeg nu, maar wat meer zou altijd mooi zijn. Toch vind ik het "connection to host is lost"-probleem nog wel erg f'ed up. Heeft iemand hier iets tegen?
Of servers joinen die nog niet helemaal vol zitten. Bijv 3/8 of 4/8. Dan kom je als het goed is erin, maar...... ik heb het idd ook weleens dat hij er bij mij uitfloept. Heel irritant.
Tellen executions, curb stomps etc. alleen maar mee als je de game ook afmaakt (en dus niet halverwege leaved etc.)? Heb namelijk het laatste uur vrij veel chainsaw kills gemaakt maar hij telt ze er niet bij op? Of duurt het een tijdje voordat ze bij je andere chainsaw kills worden opgeteld?
Ze tellen niet op voor de leaderboards maar wel voor je achievements als iemand leaved tijdens een ranked match.
Als je tijdens refreshing op X druk hoef je in iedergeval niet te wachten tot tie weer gerefreshed is.
Even een vraag die vast al wel beantwoord is in dit topic, maar ik hoop dat iemand een antwoord heeft: met hoeveel personen kun je offline multiplayer doen, gewoon tegen elkaar, niet de co-op mode?
Zo, m'n eerste dag GoW zit erop! Vanmiddag alleen de SP gespeeld, en vanavond van 20:00 tot 23:30 met een vriend van me Co-op over Live gedaan. Wát een geweldige game! Niet normaal!
Dat is gewoon als je een volle party aan het joinen bent het heeft niks met internetverbindiong te maken
Ik vind GoW ook wel vet online... Alleen is het erg jammer dat er geen hogere sens in het spel zit. Want high is al erg langzaam. Als je bv met een sniper staat ingezoomt iemand volgt kan je de tegenstander niet eens bijhouden, laat staan inhalen om hem een HS te geven. Ik hoop dat Epic nog ff een patch geeft waarin ook een hogere sens zit.
Die lage sens is erg vervelend, de reden waarom ik soms wel eens niet inzoom. Zit er aan te denken om een crosshair op m'n scherm te tekenen.
Heb het spel nu een aantal dagen en het is echt een geweldig spel!! Maar als ik dan online speel, kom ik alleen maar amerikanen tegen. Ik speel dan ranked en dan quick match....waar zitten de NL'ers dan?? mSudoo