1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heb jij die game wel?
    Want ik kan hem niet zien in jou sig :emo: ...
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ook al lijkt Gears of War op het moment onverslaanbaar, Rainbow Six Vegas kan er ook wat van. Avengtar NL en ik hebben net een paar co-op missies uitgespeeld, toppie.
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Waren we vanavond net lekker bezig gaan jullie Rainbow Sixen:+ Maarja, volgende keer maar weer.
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Afwisseling. 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  5. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind gears of war echt veel vetter dan vegas, ik heb allebei de demo's gespeeld van Las Vegas, en ik vond er echt serieus niets aan, ik vond GRAW een stuk leuker.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  6. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeeh, waar vond jij een GoW demo dan:9??
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of je het door hebt maar hij bedoelt de 2 demo's van RS: Vegas.
    en dan zal hij natuurlijk gow gekocht hebben.;)
     
  8. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry was inderdaad een beetje onduidelijk. Maar ninja-man heeft gelijk.
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou je kan wel aan mijn sig zien dat ik best verslaaft ben al helemaal als je mij gaat opzoeken in de leaderboards van deze week.. kuch 39e van de wereld...
     
  10. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Oow, op die fiets8)

    Enne, welke levels spelen jullie vaak online?? Zelf ben ik vaak te vinden in Gridlock, Rooftops, Mausoleum enne.....nog eentje:9 ..
    Heb btw net act één en 2 op insane gedaan\o/
     
  11. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is dit al vaker voorbij gekomen, maar toch:

    Ik heb vandaag de hele dag system link gedaan met GoW (2 tegen 2 op 2 xboxen). Het grootste gedeelte ging het gewoon prima, maar soms kwam ik hele rare dingen tegen. Zo bleef Marcus op een gegeven moment maar achter elkaar door schieten (terwijl ik de trigger niet ingedrukt had). Ook kon ik een hele tijd niet van wapen wisselen. Als ik dan naar links drukte om een ander wapen te pakken (dat ik al had) ging hij weer automatisch naar rechts en bleef ik dus hetzelfde wapen houden. Dit gebeurde ook met granaten pakken en het onderste wapen.

    Iemand die hier ook last van heeft?
     
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
  13. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit gehad, wel net een potje gedaan waarbij het hele team van de tegenstander steeds granaten aan iedereen stikten...Dat is echt heel irri...
     
  14. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, en je kan er ook bijna niks aan doen, behalve wegrennen :) Chainsaw gebruiken heeft ook geen zin want die is langzamer.. Heel irritant ja.
     
  15. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat je eigenlijk kan doen is heel snel doodschieten met je shotgun.
     
  16. ViperMike

    ViperMike Guest

    Gears of wars valt tege. De single player was leuk, maar veels te kort. De multiplayer was ook niet uitgebreid, het enige wat je had was team elemination maar dan hadde ze game modes die het een klein beetje anders maakte.
    Het nivue is er ook laag.
    En die nate stikkers zijn zo makkelijk om dood te make. Gewoon je machine gun pakke en een half magazijnte op hem leegschiete, voor hij bij jou aankomt ligt hij al op de grond. En je kan nog altijd je shotgun pakke.
    Het draait er meer om teamwork dan skills. Ik vind teamgames zelf weinig aan want al zuigt je team dan kun je bijna niet winne.
    En het is dom dat je niet met split-screen kan ranke.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2006
  17. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt dat net zoals bij halo, dat een granaat aan je blijft plakken?
     
  18. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zeg maar naar iemand toelopen en een granaat 'in em steken'. Je bent dan sowieso dood en dat is erg jammer vind ik zelf.
     
  19. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt dat je dan ook zelf dood bent?
    of gewoon diegene met die nade in zijn reet?
     
  20. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Diegene met die nade in zijn reet:+. Maar als die dan naar jou toe rolt dan kan je zelf ook dood gaan, maar dan wordt het gezien als zelfmoord. Je krijgt dan wel de kill, maar diegene met de nade in zijn reet krijgt niets.
     

Deel Deze Pagina