1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    niet de covershot weghalen,
    maar je kunt dan alleen om de hoek kijken als je hoofd ook daadwerkelijk om het hoekje kijkt. anders ist gewoon zon third person cheat. (achter muurtje verstoppen terwijl je wel alles erachter kunt zien.)
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Tjah, dat hoort nu eenmaal bij het Thirs Persion verhaal...
    Denk ook aan spellen als Ghost Recon: AW waar dit ook gewoon het geval is:)!
    Vind het niet vervelend, en gebruik het ook gewoon... Je ziet mensen toch vaak wel zitten.
    En bij twijfel schiet ik altijd meteen als ik om een hoek kom :9
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat Mistery X al zegt, dat is nou eenmaal Third Person. Het Third Person perspectief werkt perfect, maar het is idd moeilijker om iemand ermee te verrassen. Aan de andere kant, als je om het hoekje staat en er komt iemand naar je toe die niet doorheeft dat jij daar staat... 8)
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat bedoel ik nou. vind ik niet echt wat aan.
    krijg je van die gozers die van begin tot eind staan te wachten totdat iemand komt en killen ze je. nogal noobisch.
     
  5. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dan juist de bedoeling om deze persoon te verassen via de andere kant of hem te taggen met een granaat ;)
     
  6. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat kan wel eens gebeuren dat iemand zo speelt, maar dan kun je of beter je best doen of beter op letten
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  7. ViperMike

    ViperMike Guest

    Shotgun is eigenlijk het enige wape om blind fire mee the gebruike, maar dan nog. Al raak je iemand terwijl aime of iemand met blind fire, dan doet het aime tog meer dmg. En al is er geen lag dan kun je hem wel rake tijdes het weg springe. Aim---->blind fire.
     
  8. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Over dat mensen om het hoekje staan te wachten. Wat ik dan meestal doe is dat ik rol en dan gauw om het hoekje kijken, als je namelijk rolt kunnen ze je amper raken dus haal je hun voordeel een beetje weg.
     
  9. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja doe ik ook altijd*) , werkt vrij goed, deed het net nog in the Mansion...Als je dan te dichtbij de tegenstander uikomt moet je em slaan. Vaak raakt hij na de eerste klap in een soort trans van 2 seconden ofzo waardoor hij niet goed kan reageren, dan meteen weer slaan en hij is down...Dan kan je natuurlijk doen wat je wilt, zijn hoofd eraf trappen bijvoorbeeld:b: 8) :+ \o/
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja! in gridlock bij die trap bij de sniper :thumbs: daar heb ik zeker 50 kills door 8)
     
  11. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik loop altijd recht op die hoek af en zodra ze achter de hoek vandaan kome spiring ik en sta ik voor zijn neus. Aangezien iedereen dan meteen schiet, dan sta ik voor zijn neus en sla ik meteen en schiet of sla nog eens. Want hij heeft dan net geschoten en kan niet meer slaan omdat hij net geschoten heeft.
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    In elk geval al zat manieren om iemand die staat te kempen bij een hoekje neer te halen zie ik al :)!
    En vaak verrast iemand mij niet bij een hoek, aangezien je ze vaak toch wel ziet...
    Of je loopt met wat team maten en schiet hem alsnog af...
     
  13. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Hebben jullie ook wel eens last van het feit dat het spel zo wisselvallig is?

    Op sommige avonden ben ik niet te stoppen en sta ik vaak bovenaan met de kills, maar er zijn ook tijden bij dat ik het niet voor elkaar krijg om iemand te killen.

    Ik hoor op Xbox-Live dat meer mensen hier wel eens last van hebben.
     
  14. Renegade Master

    Renegade Master Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    We hadden jullie van de week inderdaad vaak ingemaakt ja ;)
     
  15. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    jups, heb ik ook 8)

    Het kutte is wel dat je denkt dat je eindelijk doorhebt hoe het werkt... en dan ineens lukt geen ene fuck meer :'-(

    Maarja, misschien heeft het ook enigzins te maken met de alcoholische versnaperingen :D
     
  16. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat was gisteren, ik had niet echt mn dag. Maar Borat was er nog om jullie aan te pakken \o/
     
  17. Shizzel

    Shizzel Guest

    Laatst nog Ranked match gespeeld, en wat kills gejat.
    Apocalypse NL, Executioner NL en Milo NL, als jullie dit lezen, sorry :9.


    Zelf ook best wat kills gemaakt :).
     
  18. ViperMike

    ViperMike Guest

    Heb ik nooit last van, de 1e 5 minuutjes gaat het ff stroef. Maar zodra ik ff heb gespeelt heb ik nergens meer last van. En het kan goed zijn dat het niet aan jezelf ligt maar dat het gewoon aan je team ligt. Al zit ik in een kutteam dan word je steeds gekilled.
     
  19. KainfromNosgoth

    KainfromNosgoth Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij verschilt het ook per dag.
    Wat ik nog wel moet zeggen, dat ik vaak hoor, als ik de singleplayer host (Raam is echt niet te doen in je uppie op insane mode) dan heeft de andere speler last van een LAG. ligt dat aan de snelheid van mijn verbinding/router? Snelheid(draadloos) van de router is 54Mbit/s. Als ik gewoon de multiplayer join, dan heb ik geen last van connectie problemen.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2006
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan heel goed komen dat als je in een slecht team zit, je erg bagger speelt. zo ervaar ik het...

    als je bij 3 noobs/minder goeie mensen in zit, dan lijkt het soms wel 4 tegen 1 of 4 tegen 2
     

Deel Deze Pagina