[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou zeg, wat is dat nou voor belachelijks? Iemand anders gaat weg en jij krijgt geen punten, dat slaat nergens op.

    Nou ja, dan zal dat het wel zijn geweest, hoewel ik dacht dat de hele tegenpartij wel gebleven was (er gingen wel mensen van mijn team weg), maar misschien was er toch 1 ofzo vertrokken. :mad:
     
  2. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als er 1 vertekt dan worden de punten wel opgeteld. Ik weet alleen niet zeker of de punten die je hebt gescoord door degene te killen die ermee stopte ook worden geteld maar zolang het potje wordt afgemaakt wordt er wel iets geteld. Er wordt alleen niets geteld wanneer het complete team stopt. Misschien zag je je punten niet omdat je in het verkeerde speltype zat te kijken? Je hebt namelijk War, Exexcution en nog eentje.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol nee hoor het is niet overdreven. Ik zou niet weten met welke 3 'maatjes' ik moet spelen. Heeft zowieso niet veel zin want mijn headset is kapot. Al wil ik wel graag met je spelen hoor :)
     
  4. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb bij Warzone (ofzo) en Execution gekeken, en volgens mij ook bij die voor allemaal, maar nergens stond iets opgeslagen. En het lijkt me eigenlijk ook raar dat alle kills toevallig dezelfde persoon waren (al kan het natuurlijk wel zo zijn). Nou ja, vreemd in ieder geval.
     
  5. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik gebruik hem wel, maar ik ben nie zo gek als jullie dat ze met een team van 4 man allemaal een shotgun pakke en als een gek blijve schiete.
    En Bonbridge, eerst zien dan gelove. Lijkt me sterk dat je altijd bove aanstaat. Als je team zuigt kun je niks. Laat mij maar eerst een filmpje zien. Dat je in de top 100 zit heeft gwoon te make dat je teveel speelt denk ik(weet ik wel zeker)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2006
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me telt echt niet mee. In je leaderboard 100% getest samen met paar uit me list. Ook de volgende dag ofzo niet.

    Ze tellen wel voor je achievements. Test maar ik kreeg mijn meeste achievements als ze tussen de 50 - 60 zaten.
     
  7. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net weer een potje gedaan, en volgens mij ging er niemand weg en weer heb ik geen punten gekregen. Irritant zeg.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wie wil er vanmiddag/vanavond met mij wat potjes Gears of War online doen? Deed het gister voor het eerst maar iedereen ging met de Hammer Of Dawn. Dus dat is best saai. Andere map dan maar.
     
  9. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga vanaaf iig nog ff GoW doen, als je zin hebt voeg je me toe :p
     
  10. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ik online iemand met een shotgun neerschiet heb ik er een kleine vertraging in zitten (plus minus 0.5 sec). Het loopt net niet vloeiend genoeg (moment van triggeren en uit elkaar spatten van het lichaam 8) ). In het begin had ik het niet door maar nu ik er op let wordt het steeds erger (zo lijkt). Herkent iemand dit?


    snelheid van internet van 3000/512 lijkt me voldoende
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2006
  11. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij gaat het ook niet altijd soepel, maar denk dat het (bij mij iig) aan het beeldscherm ligt. ik heb een pc monitor voor me xbox en dat levert soms enige vertraging op, meenstal niet maar soms wel (met DOA meenstal wel)
     
  12. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Een probleem is vaak dat er iemand de host is en als zijn internet connectie niet optimaal is heeft iedereen er last van. 't Is jammer dat mensen dit vaak niet weten van zichzelf en dan matches gaan hosten met als gevolg dat niemand soepel kan spelen (op de host zelf na dan). Wanneer ik alleen tegen Nederlanders speel gaat het vaak een stuk soepeler dan wanneer ik tegen Amerikanen speel (en helaas, in Ranked matches speel ik bijna altijd tegen Amerikanen, Nederlanders kom ik bijna niet tegen).
     
  13. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Stom van mij. Ik zie nu pas dat naast de hosts de snelheid wordt aangegeven met behulp van een symbooltje (schaal 1t/m 3 ). 1 matig/slecht 3 uitstekend of zoiets.

    Ik speel ook vaak tegen amerikanen of britten. Zelden met/tegen nederlanders. Jammer maar misschien in de nabije toekomst...
     
  14. ViperMike

    ViperMike Guest

    Is lag, moet je maar eens zelf een game hoste. Dan heb je nergens last van. Waarom denk je dat de hosts ook bijna altijd bove aan staan kwa score?
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zijn er nog mensen die vanavond een potje willen knallen?
    Ik ben de gehele avond grotendeels online, dus voeg me maar toe! :)
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Uhm je begrijpt me niet helemaal goed. Ik zei dat ik wel vaak bovenaan sta.maar dat het soms ook totaal niet goed gaat. Dan komt het meestal door lag, grenate taggers, noobs in je team of quiters. Maarja soms licht het ook aan mezelf en dan lukt niets. En ik zit helmaal niet in de top 100 hoor. ik weet niet waar jij dat vandaan hebt. Ik zei dat ik die dag ownde, Omdat ik die dag constant boven aan stond. En iemand zei dat ik de beste GOW speler was die HIJ had gezien.
     
  17. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja das een beetje het gevolg van dit rank match systeem. Aan de andere kant spreekt het me wel aan dat je iets moet 'samenwerken' om te winnen.
     
  18. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier heb ik ook af en toe last van. De avond ervoor schiet je iedereen af en sta je dik bovenaan en dan speel je een andere avond met dezelfde mensen en dan raak je bijna niets.

    Zwaar frustrerend |:- :+
     
  19. ViperMike

    ViperMike Guest

    Tijdje gelede zij je dat je 39 van de wereld was. Weet niet wat je daar dan mee bedoelde.
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ohh ja dat was op een zondag toen stond ik 39e van de week. ;)

    Net weer een lekker potje gespeeld en mijn persoonlijke score verbeterd:
    44 kills 20 downs 1 revive 1305 points.
     

Deel Deze Pagina