1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel grappig :9
     
  2. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk is het best logisch denk ik.. anders kan je elkaar wel heel makkelijk aan de achievements helpen..
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar voor je eigen team zou het toch op z'n minst leuk zijn :eek:
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    je maakt een game waarin je moet samenwerken om te winnen.. zoals ze zo mooi vertelden, en dat moet je de hele tijd bij vage fransozen die het vertikken om engels te praten.. lekker teamwork:{ |:-
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben zelf vaak host in player match, en ik kick alleen mensen als ze niet meewerken, niet praten of als ze niet leuk spelen, nooit omdat ze te goed zijn, dat is juist een uitdaging!
    Idd, je hebt een eigen team nodig om goed teamwork te kunnen verrichten
     
  6. ViperMike

    ViperMike Guest

    Maar ik werd altijd gekicked omdat ik de sniper vaak gebruikt. Dan zitte ze zelf allemaal te tagge en daar zegge ze dan niks van. Maar ik heb het spel al 2 weke niet meer gespeeld, de uitdaging is er veels te klein in dit spel online.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoezo moet je per se praten? Je hebt misschien fransozen die het vertikken om Engels te praten, maar zo eentje ben ik ook. Ik kan het wel, maar ik heb daar gewoon echt geen zin in. Maar met GoW heb ik eigenlijk helemaal nog niet gepraat. Je hoeft niet echt samen te werken, je moet gewoon een beetje bij elkaar in de buurt blijven. Als iemand neergeschoten word, revive je hem ff.
     
  8. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je per sé moet praten.

    Je hoeft natuurlijk niet de hele tijd te staan blerren over wat je allemaal gedaan hebt, of elke beweging van je mannetje door te geven, maar ik vind dat je toch ff een teken van leven moet geven.

    Dat als je voor de sniper/boomshot/bow enz. gaat, dat ff doorgeeft.

    En als je ge-revivet wordt, ff dankjewel zeggen
     
  9. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je een puntje! idd even dankjewel zeggen is voor diegene die jou revivet heeft is ook een soosrt van voldoening!

    heb t ook dat ik gewoon zegt wat ik ga doen, flanken en supessing fire enzo
     
  10. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nog niet gepraat online, dat kan niet want mijn headset is kapot:'-(
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Wehehe, speel ik zo'n ranked match vanmiddag.
    Ik had al een hele tijd niet meer gegow'ed. (PES verslaving..:p)
    Maar goed, het was dus zo 3 vs 3 @ Gridlock.
    Het begin ging zo ruk en later ging er ook nog eens een gast weg uit ons team.
    2 tegen 3 dan. En ik zat ook nog eens bij een Noor ofzo, maar goed.. Hij kon goed engels, dus we overlegden zo hoe we het aan gingen pakken. Het stond 0-2 voor de tegenstander. Maar toen, toen ging het ineens zo goed. Bij die map is het altijd gekloot wie het eerst bij die sniper is. Maar goed, ik pakte dus een aantal keren de boomer-gun en viel hun aan via de achterkant. Want die Josti's stonden iedere keer met zn drietjes bij de sniperplek. Uiteindelijk hadden we met zijn tweetjes hun toch nog ff dik geownd met 7-5.:cool:
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb al een paar keer het hele team vermoord, dus dat vind ik teken van leven genoeg ;) Ik heb 1 keer mn headset opgedaan met Nederlanders. Meer dan je verrot schelden doen ze niet. En sniper/boomshot/ bow etc. pak ik bijna nooit. Soms kom ik ze per ongeluk tegen, maar ik ga er niet naar sprinten zoals veel mensen doen.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Dan had je daarnet denk ik even zo'n moment waarin niet veel lukte. Je werd toch even flink te kijken gezet door DRC :cool:
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kick juist als mensen alleen maar lopen te verstoppen en te taggen, dat verpest de sfeer.. En naderhand maar schreeuwen hoe goed ze zijn..
    En dat is nou niet leuk, zeker niet in player match. Dat speel je om lol te hebben, en evt. gezellig maar anders ook gewoon over het spel te praten. Zowiezo zitten er bijna altijd nederlanders in, dus kan je gewoon nederlands praten. En, zoals hier boven al vermeld wordt, is het gewoon sociaal om even dankjewel te zeggen als je gerevived wordt, een volgende keer laten ze je anders gewoon liggen.
     
  15. Dioxic

    Dioxic Guest

    Hoe kan ik het beste de pistol achievement halen, ik heb gewoon 60 a 70 kills van dichtbij zitten maken met een pistool. Ik down ze met de pistoolkogels en schiet ze weer dood met een pistool, maar dit blijkt execution te zijn of zo.

    Moet ik dan afstand neemen en dan gedownde mensen schieten? Ik zie dan namelijk wel een pistoollogootje bij de kill
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Als je iemand execute dan zie je een plaatje van een hoofd ét daarop een pistool op gericht. Je kan gedownde mensen ook gewoon killen met een pistool, schiet op hun rug, niet op hun hoofd.
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    best wel grappig, iemand had de boomshot en de grenades eruit gehaald omdat hij ze "niet leuk vind" !

    je gaat toch geen wapens eruit halen omdat je ze niet leuk vind?
    bij pro evo ga je bij de tegenstander ook geen adriano eruit gooien als je hem niet leuk vind?
     
  18. BigBoss

    BigBoss Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Ik heb een vraagje over XBL Multiplayer.

    Ik kan wel met mijn neef player match inloggen met 2 gold-accounts.
    maar als ik rank matches wil spelen met z'n twee'en lukt dat niet, krijg de melding dat alleen 1 gold account kan inloggen om rank match te spelen.

    heeft iemand misschien een antwoord hierop?
    alvast bedankt.
     
  19. Dioxic

    Dioxic Guest

    Je kunt gewoon niet met split screen in een ranked match spelen, het is niet mogelijk
     
  20. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een paar vragen m.b.t. alle achievements voor multiplayer. Misschien zijn ze al beantwoord, maar ik ben zeer dankbaar als ik het hier even overzichtelijk kan krijgen. Daarom speciaal in mooie Quote-layout8) .

    Wanneer iemand down/gedownt is, als wat telt de computer de kill.

    -Ik sla hem dood met een pistol.
    * Execution/Pistol Kill

    -Ik schiet hem dood met een pistol van dichtbij.
    * Execution/Pistol Kill

    -Ik schiet hem dood met een pistol van dichtbij in zijn hoofd.
    * Execution/Pistol Kill/Headshot

    -Ik sla hem dood met een longshot.
    * Execution/Longshot kill

    -Ik schiet hem dood met een longshot van dichtbij.
    * Execution/Longshot kill

    -Ik schiet hem dood met een longshot van dichtbij in zijn hoofd.
    * Execution/Longshot kill/Headshot

    Natuurlijk kan een combinatie van 2 ook! Ik snap dat als ik gewoon lang speel ik ze vanzelf wel krijg, maar ik ga ze liever stapsgewijs te werk...

    Bedankt\o/
     

Deel Deze Pagina