1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb vier keer een 1 vs. 4 match gewonnen :cool:
     
  2. ViperMike

    ViperMike Guest

    Met dat host. Meeste mense weten niet eens dat je er ook voor moet schieten als je geen host bent. Stel er rent iemand en jij hebt de sniper, dan moet je niet recht op zijn hoofd schieten maar net 1 cm voor zijn hoofd schieten. Vanwege die vertraging. Dan rent hij zeg maar in de kogel als hij eruit komt. Geld hetzelfde met shotguns en ieder ander wapen.


    En Barcode, jullie hadde waarschijnelijk klote teamwork. Niemand kan van 4 man winne die op hetzelfde moment op 1 persoon af rennen. Tenzij hij een uber sniper is die alles headshot schiet en alles instant reload kan doen maar dat lijkt me sterk.
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Wow vanmiddag een match gespeeld waar een amerikaan host was. Niet normaal meer... bagger lag. De kogels kwamen ongeveer 2 seconden later aan.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    is er nog iemand online??
     
  5. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    haha lol ja inderdaad het teamwork zoog egt die andere kerels hadden nieteens hun headset aanstaan :emo: maar ik heb wel gelachen :9
     
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha laatst mijn beste potje tot nu toe gehad. We beginnen 3 tegen 4, en we verloren 2 keer. Toen ging er bij ons 1 weg dus werd het 2 tegen 4. Maar mijn teamgenoot die deed niks. Dus ik was in mijn eentje, en ik won gewoon uiteindelijk van ze met 5-4:lol: Haha echt te mooi. 24 kills in totaal, ook een record voor mij.
     
  7. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    ik speel sinds 2 dagen eindelijk ook op Live....errug relaxt! Vooral co-op GoW!!:thumbs:
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Host maakt hier minder uit dan in Halo2 hoor. Als de verbinding tenminste een beetje lekker loopt. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring hoor.
     
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ola daarjuist een ranked potje gedaan van 57minuten lang echt zalig
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  10. ViperMike

    ViperMike Guest

    Dat is precies hetzelfde als bij halo2, als daar een goede verbinding is maakt het ook helemaal niks uit. Maar dit probleem zul je bij iedere online game hebben.
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja maar toch had ik het met Halo 2 meer hetb gevoel dat het echt uitmaakte. En nu heb ik er weining tot geen last van.
     
  12. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik heb dat noujuist hier meer. Hier kun je de vertraging goed zien als je in iemand anders zijn game zit, al schiet je op de grond zie je 1 seconde later de kogel eruit komen. Dat had je niet bij halo2.
     
  13. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik vind deze lag beter dan in andere games, hier heb je dan zo'n kogelvertraging maar bij andere games loopt je poppetje 3 frames per seconde dat is helemaal irritant.
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    weinig ervaring met GoW (heb geen 360)
    ik heb wel gemerkt dat de netwerkcode een beetje raar in elkaar zit :confused:
    maar zeker wel een leuk spel
    had tegen Hackworth, three kings, funzie nl en nog zoon gastje gespeelt, ze zeiden dat ze een team waren, en ze waren nog best goed, kent iemand ze ? :)
     
  15. Dioxic

    Dioxic Guest

    2 splinternieuwe Gears of War maps op komst!


    Mede dankzij de sposor Discovery Channel brengt Epic deze 2 maps helemaal Gratis uit.

    Raven Down

    [​IMG]

    [​IMG]


    Old Bones

    [​IMG]

    [​IMG]


    Epic brengt op januari de maps uit. Ze zullen tevens ook met de update komen die alle bugs zou moeten wegwerken.

    Bronnen:
    MyGen
    360F
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2007
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zeker wel erg netjesss... _O_
    Tevens een Update die de Bugs eruit haalt, is helemaal heerlijk!
    Daarbij dan ook nog 2 gratis maps als bonus is optimaal!
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Raven Bone ziet er wel chill uit :9
     
  19. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Raven Bone? De ene map heet Raven Down en de andere Old Bones. omg Mark 8) :lol:
     
  20. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik hoop dat het geen shotgun en tag mappe worden.
     

Deel Deze Pagina