1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien komt het omdat je een firewall aan hebt staan of niet allen poorten opstaan
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat spelen jullie eigenlijk altijd? Execution of Warzone? Ik speel altijd execution, want bij warzone duurt het uren voordat mensen de laatste kil maken (smoke-granade sticken als iemand down is, etc.).
     
  3. Shizzel

    Shizzel Guest

    Lekker slim om dan hier neer te zetten hoe het moet, als je het juist wil voorkomen. |:- :{
     
  4. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je meot gewoon liever met je vrienden spelen of clan matches houden. Ik speelde eerst ook ranked maar nu dnek ik van wat maken die achievmetns nou uit. het zegt niks over je skills van een bepaald spel. Dus ik speel altijd gewoon met vrienden en clans. Alijd leuk en je speelt tegen goeie mensen.
     
  5. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteravond in top 300 van de wereld gekomen met Gears of War warzone,helaas moet je uiteindelijk naar bed om smorgens vervolgens te constateren dat je weer wat plaatsen gezakt bent :thumbs:
     
  6. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    is voor rank spelen een beetje chill?
    zelf lvl systeem als halo? (vond ik namelijk altijd de bom dat systeem)
     
  7. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    nee het is leaderboard systeem dus de punten die je haalt in de game bepaald welke plaats je op de leaderboard staat
     
  8. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het dat nooit iemand mijn game joint?

    Als ik dus host?

    Heb nu net een execution 10 ronden Gridlock gehost..

    Dus als iemand zin heeft...? Als het lukt dan... :confused:
     
  9. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    gaat net iets anders dan met lvls maar is wel leuk.al1 te veel amerikanen die hosten dus constante delay,je kunt zelf hosten al1 je w88 ongeveer 20 min voor ze joinen:):
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2007
  10. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    echt? wtf!=(
     
  11. ViperMike

    ViperMike Guest

    Je moet ook geen ranked doen, iedereen doet ranked voor die miezerige achivements. Player is veel leuker, veel gezelliger en niet iedereen is er zo serieus.
     
  12. DePreSsa

    DePreSsa Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, Ik kon mijn antwoordt niet echt vinden op dit forum, ik heb ook lang gezocht op google, maar ik kwam niks tegen..

    Mijn vraag gaat als volgt : Ik speel vaak Ranked matches, hoef nog maar 3 achievements(niet dat het wat uitmaakt ofzo) maar ik wil ook met mijn zogenaamde "vrienden" uit mijn vriendenlijst : Ranked matches spelen, maar ik kan de Server/room niet vinden, Ik zoek wel op bijv : Warzone 7 rondes en op het level maar ik kan het gewoon niet vinden, bij andere mensen lukt het wel maar bij mijn echte vrienden niet, dit vindt ik erg irritant en ik zou graag ranked matches met ze willen spelen, heeft iemand een oplossing voor mij?

    ik speel met 2 mensen, Piet en kees, vaak host piet de server en kees refreshed de lijst en kan hem meteen zien.. en ik zie hem meestal niet, HEEL soms vind ik hem wel, en als de match is afgelopen vind ik het weer.. maar dat komt zelden voor, dus piet en kees zien elkaar meteen en ik zie de host/match bijna nooit.

    Piet & kees zijn "schuilnamen" :p

    ik hoop dat iemand me kan helpen, bedankt! :)
     
  13. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de bedoeling van Epic dat je niet kan samenspelen.

    Maar ikheb het soms ook dat ik Jan niet kan joinen. Dacht dat het iets met de verbinding te maken had.

    Jan is een "schuilnaam" :p

    lol
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  14. Dioxic

    Dioxic Guest

    antwoordT?
    /Mod Post nuttig of post niet... -Conquistador
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kap eens met die nutteloze spam posts oké? Je blijft maar doorgaan. Post gereport..
     
  16. DePreSsa

    DePreSsa Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar Kees en Piet kunnen elkaar wel elke keer vinden 8) dus ik vroeg het me gewoon af wrom ik ze niet kon vinden, heel soms gebeurt het dus wel maar meestal kan ik het dus niet vinden, ik dacht ook dat het met m'n verbinding te maken had. want mijn verbinding is 20Mb ofzo en die van hun 4mb dus misschien maarja

    bedankt :thumbs:
     
  17. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook eindelijk live en gears of war tegelijkO-)
    Maar echt, ik krijg echt niemand neer, niet dat ik meteen dood ga ofzo, meestal weet ik wel weg te rollen enz. Maar echt dan schiet ik een magazijn leeg op hun kop, lopen ze nogsteeds vrolijk rond:x
    Moet je burst schieten ofzo? Hij blijft bij een sproei toch gewoon gericht of ben ik nu gek:+

    Iemand tips?:)
     
  18. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, dat is de lag waar je last van hebt waarschijnlijk. Wanneer je gewoon een match joined dan speel je vaak tegen Amerikanen en dan loop je meestal iets achter op hun en kan je ze moeilijk raken (vooral de host). Je kan beter, als je verbinding goed genoeg is, zelf een potje opzetten of meespelen met andere Nederlanders. Ik probeer vaak zelf te hosten en zeg dan tegen (Nederlandse) mensen in mijn Friendslist dat ik bijvoorbeeld Warzone, Fuel Depot, 10 ronden heb opgezet. Hun kunnen dan proberen of ze die match kunnen vinden door te zoeken op Warzone, 10 ronden min, 10 ronden max. Dan krijg je een overzicht met alle matches van 10 ronden Warzone en joinen ze de Fuel Depot level (of uiteraard welke level ik dan ook heb opgezet). Vaak kan je elkaar dan toch nog vinden. Voeg me anders ff toe dan nodig ik je wel uit. Ik heb het overigens natuurlijk wel over Ranked matches, bij Player matches kan je elkaar gewoon uitnodigen en zie je nog wel de hostnaam staan.

    Let er trouwens ook op dat je met de Lancer niet zo makkelijk mensen neerschiet als ze bewegen. Mijn voorkeur gaat uit naar de Sniper en voor dichtbij de Shotgun of Pistol/Sniper als melee (knop B op je controller dan sla je gewoon, als je ze raak slaat dan kunnen ze vaak even niets meer doen en dan sla je nog een keer en gaan ze down en dan kan ze afmaken hoe je wilt).
     
  19. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    OK thanks voor de info:)
    Maar sniper ligt toch gewoon in het level ergens? Weet ik veel waar dat ding ligt, iedereen is me toch wel voor...
    Kutte is ook dat ik nog geen headset heb, maakt 't nog wat lastiger..
    Ik heb 't nu dus pas sinds 2dagen (single player bij de launch al wel uitgespeeld, toen verkocht, nu live, dus weer gears of war;) ), heb ook nog niet langer dan een uur gespeeld. Maar denk dat ik gewoon eerst ga oefenen op 1 bepaalde map. Speelde nu steeds Grid of grind nog wat?

    Maar als je geen andere wapens oppakt, kan je op afstand wel beste met lancer blijven schieten, of is de pistol zelfs dan nog beter?
    Ik blijf iig oefenen (playermatch), want het is wel lachen zeg, en je hoeft ook nooit lang te wachten... Straks in de vakantie haal ik wel headsetje, heb ik er ook weer wat meer tijd voor...:9
     
  20. Michael NL

    Michael NL Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen speelt ranked match voor achivements, ik speel altijd ranked om beter te worden, dat gaat haast niet bij player omdat je zelf zegt dat ze niet zo serieus zijn, oke soms een achivement krijgen vindt ik ook leuk, maar ik doe het vooral om beter te worden en om meer Leaderbords punten te krijgen.
     

Deel Deze Pagina