1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. Michael NL

    Michael NL Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    Je bedoeld waarschijnlijk de map: ''Gridlock''
    Mijn favoriete, ik zal je proberen uit te leggen waar ongeveer de wapens liggen.

    Sniper: Je loopt vanaf je base rechtdoor langs de plantenblokken, dan zie je een soort torentje recht voor je, daar ga je de trap op en daar licht ie.
    Grenate's: Je gaat niet het trapje op maar precies ervoor kan je afslaan en achter een wit busje gaan zitten als je daarachter zit is het daar niet ver vandaan.
    Boomshot: Dit is een hele andere kant, je gaat niet rechtdoor maar de andere kant op langs een soort torentje je blijft rechtdoorgaan tot je een soort tunneltje ziet, hij ligt daar precies onder.
    Hammer burst: Is iets te moeilijk uit te leggen, maar echt nodig heb je hem niet!

    Ik hoop genoeg info te hebben gegeven,
    Groetjes, sS Michael Ss
     
  2. Michael NL

    Michael NL Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War Filmpje/Movie

    Hey, ik wil graag weten hoe ik een gears of war filmpje kan maken,
    Me xbox staat op me monitor aangesloten alleen ik snap niet hoe ik me zelf zeg maar aan het gamen op kan nemen,
    je hebt van die programa's dat ie alles op neemt op het beeld, alleen dat is alleen op de pc en niet de xbox, kan iemand me uitleggen hoe ik een redelijk goede kwaliteits video kan maken?

    Groetjes, sS Michael Ss
     
  3. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0

    Thnx, het was idd gridlock. Weet nu waar, maar dan nog, vooral bij de sniper, ben ik er nooit optijd bij8)
     
  4. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik speel alleenmaar player match. Ze spelen er wel serieus, maar je krijgt niet meteen een hoop commetaar als je iemand net iets te laat revived ofzo. Alleen ik word er wel soms moe van hoe stom mensen kunnen zijn in je team:{
     
  5. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik heb GOW al een tijdje niet gespeeld maar ik ben vergeten hoe je met een vriend samen online kan spelen non ranked match? Hoe doe je dit?

    groeten
     
  6. Shizzel

    Shizzel Guest

    En daarom vindt ik juist Player match zo dom. In Ranked heb je teminste echt rush om een goed wapen te krijgen en echte tegenstanders te killen.
    In Player match is alles zo 'relax man'-achtig.
     
  7. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Een player match joinen of hosten dan bij je friendlist: zijn naam klikken en dan Send Invite :D
     
  8. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx man!
    dit was ik ook vergeten, lastige vraag
     
  9. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik bedoel samen op 1 xbox dus 1 gamertag en gamertag1
     
  10. Shizzel

    Shizzel Guest

    Local, maar dan moet je wel 2 profielen gebruiken.
     
  11. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo gaat het bij ons met de Ranked ook..

    Vet dom ouwehoeren.. Voor iemand zn sniper gaan staan als hij wil schieten, de hele tijd 'knuffelen', met zijn 3-en in een auto zitten en dan ook nog het hele team uitmoorden, rookbommen naar teammates gooien als ze willen snipen.. :lol:

    :+

    Dikke lol man :b:
     
  12. ViperMike

    ViperMike Guest

    Maar ik vind het zo zwaar vermoeiend bij ranked. Bijvoorbeeld er zit iemand voor je en die gaat down, je wilt na hem toe gaan en hij gaat dood omdat je telaat bent. Dan beginnen ze allemaal te zeike dat je te laat bent. En zo krijg je ook supervaak van die Feedbacks over unsupporting. Op ranked spelen teveel van die levenloze mensen die perse die achivements willen of hoog in de ranklijst willen staan.
     
  13. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dat heb ik nooit hoor :{. Als ik iemand net niet revive, is het meestal "too bad".
    En als iemand mij net niet revived, najah, jammer dan, dan maar de volgende ronde winnen.
     
  14. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0

    doel van gamen blijft lol maken:b:
     
  15. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik log in met mijn gold-account op profile 1 en met me silveraccount op profile 2. En dan druk ik non-ranked game en dan geeft hij aan dat er met het profiel niet gespeeld kan worden. Mijn gold-account loopt nog 6 maanden dus daar ligt het niet aan.
     
  16. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet met je gold profile inloggen, dan op player match drukken, dan op Y drukken en dan Guest selecteren. Nu kan je met 2 mensen in Player Matches spelen op 1 Gold account :D
     

Deel Deze Pagina