Gears Of War op de schermen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door tjeerd4789, 21 mrt 2007.

1. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    New Line Cinema heeft de filmrechten van Microsoft's Gears Of War gekocht. Schrijver van dienst is Stuart Beattie die eerder Pirates of the Caribbean en Collateral maakte.

Gears of War heeft meerdere game-awards weggekaapt sinds zijn release in november en staat nog elke maand hoog in de Xbox Live rankings. Op amper 3 maanden werden al meer dan 3 miljoen kopies verkocht.

Cliffy B van Epic heeft in vroegere interviews al laten uitschijnen dat hij een film zeker zag zitten, en graag Clive Owen in de rol van Marcus Phoenix zou zijn. Hoeveel inspraak Epic hierover gaat hebben valt echter af te wachten.

Dat de rechten verkocht zijn wil ook nog niet zeggen dat de film er snel gaat komen. In het verleden kocht Sony al de rechten van Metal Gear Solid, Jerry Bruckheimer kocht Prince Of Persia en ook van World Of Warcraft werden de rechten al verkocht maar rond deze titels is het sindsdien angstvallig stil gebleven.

Bron: http://www.variety.com/article/VR1117961472.html?categoryid=13&cs=1

2. Slavefriese

Slavefriese Always on the run

Leuk Bevonden:
    0
    Het is eigenlijk wel vet dat ze een film maken van GOW maar ik hoop wel dat ze er veel tijd insteken zodat het OOK een GOEDE film wordt en niet zo'n
    B film zoals DOOM en TOMBRAIDER en ga zo maar door want dat is het spel niet waard en ik had gelezen op een andere webpagina dat ze misschien VIN DIESEL de rol wil laten spelen voor MARCUS FENIX. Nou voor mij hoeft dat niet want ik vindt hem niet eens op FENIX lijken

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    wtf clive owen? doe dan bruce willes ofzo :confused:

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    In mijn ogen is er tot nu toe maar 1 film van een game die de moeite waard was en dat was Silent Hill. De rest was van zwak tot bagger, de voornamelijkste reden vind ik dat ze de sfeer van een game niet weten te halen. Een goed voorbeeld hiervan vind ik Resident Evil, waar was die fokking sfeer? Een beetje cyberspace erin want dat staat wel stoer *puke* , terwijl als ik me niet vergis RE meestal gewoon in spookbossen, graveyards, oude vervallen huizen etc afspeelde. Maargoed voor de rest mag de film van mij wel komen, maar dan wil ik wel zien dat ze ook de sfeer van Gears erin kunnen verwerken, net zoals ze dat aardig gedaan hebben in Silent Hill.

5. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nogal logisch dat negen van de tien game films waardeloos zijn, moet je kijken wélke games ze verfilmen.
    Hoe kun je van een verhaal-loos spel als Doom nou een film gaan schieten.
    Ik vind het verhaal in GOW nou ook niet zo geweldig en de hoofdrolspelers zouden veeel te stoer zijn; gegarandeerde flop!

serie's als Halo en Halflife lenen zich in mijn ogen wél goed voor een film, mits goed uitgewerkt.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja Doom maar dan noem je ook wat, Resident Evil hadden ze best wat beter hun best op kunnen doen. Zoals ik al zei draait het in een game als Resident Evil om sfeer, Doom niet want das gewoon een hersenloze shooter, maar RE is dit niet.

GOW heeft idd ook niet een geweldig verhaal, maartoch denk ik als ze de juiste sfeer met een combinatie van minder bekende acteurs (ja idd dat lijkt mij beter want dan komt het over het algeheel wat realistischer over, dan als je Vin Diesel of Bruce Willes erin zou stoppen)dan hoeft het geen flop hoeft te worden.

7. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zit wel wat in, toch raar dat game ontwerpers die sfeer wél voor elkaar krijgen en de gemiddelde hollywood producent niet..

Als ze iemand als Viktor Antonov, die het design van het Halflife2 universum heeft gedaan en verantwoordelijk is voor de geweldige sfeer in dat spel, zouden gebruiken dan komen ze er wel denk ik.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tomb Raider ging nog wel, en die film met DOOM vergelijken xD damn die was slecht.

Zelf doe niet zo'n onbekende w/e gewoon een goeie regiseur dat maakt al een fucking groot verschil.

Maar waarschijnlijk wordt ut toch weer een flop zoals elke film die op basis van een game is...

Bij doom had je ook dat shooter gedeelte ofzo.... wat fucking dom was xD.

9. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Maar stel je voor hoe moet het verhaal worden vanaf emergence day tot ... tot.. tot waar! Dan hebben ze ene film waar toch echt wel eenv ervolg op moet komen want dat heeft GoW zelf al gedaan door te zeggen met de bitch stem: 'those helpless foles do not understand..... ' blabla. Er moet ook idee bij zitten en niet alleen verhaal8)

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee een goeie (bekende?!) regiseur staat niet gelijk gerand voor een goede verfilming/remake, ik noem King Kong (waarschijnelijk wel 1 van de grootste flops ooit). Nee ik denk en weet wel bijna zeker dat een onbekendere regisseur er wat beters van kan maken. Kijk naar Silent Hill die film is gemaakt door een Franse regisseur (Christophe Gans, niet echt bekend...) dus helemaal geen Hollywood regisseur, en die film is toch vele malen beter als het afgeleverde Hollywood game verfilmingswerk.

Maargoed mischien komt het ook wel doordat ik persoonlijk meer houd van cult films, en dus de wat minder bekende regisseurs/acteurs in spelen.

11. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens maar voor dit soort films heb je denk ik toch wel een grote hollywood regiseur nodig.
    Niks voor Tarantino, Robert Rodrigues en dat soort werk

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.780
    Van Doom 3 kan je nog best een aardige actiefilm maken, hoor.

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Had mischien gekunt, maar dat is het niet geworden.

Best raar eigelijk andersom kan het wel een goeie film waar een goede game van word gemaakt, althans dat was 'vroeger' zo. Ik noem Aliens, Moonwalker van Michael Jackson (jaja dat was een goede game), zelfs de Turtles deden het beter als het werk wat nu afgeleverd word in zowel een game van een film, als van een film van een game. :)

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Laat de developer zelf de film maken imo. De cutscenes in Blizzard Entertainment games zijn altijd super geweest naast anderen, lijkt me geweldig als ze gewoon een hele film zo maken. Heb je meteen niet dat Hollywood gezever. Maar ja, om het grote publiek te trekken en je geld terug te verdienen wordt je wel genoodzaakt om naar Hollywood toe te stappen, en ik betwijfel ten zeerste of er dan ooit een goede game movie uit komt.
    GoW heeft zeker potentie, maar zodra je er oppervlakkige drama aan toe gaat voegen houdt het alweer op.

15. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind doom anders best leuke film hoor.. maar geen idee waarom ze het doom noemen want het enige dat de game en de movie gemeen hebben is dat het op mars afspeelt.. en dat bedrijf uac ofzo.. en Pinky:p haha:p
    Maja ik hoop dat ze van Gow dan iets vets maken en het niet weer afblazen net zoals bij halo..

16. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    En dan Mr. T voor die ene neger in het spel! 8)

Deel Deze Pagina