1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Post je foto's/filmpjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 10 nov 2006.

  1. evilredbull

    evilredbull Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    ramstein zuigt echt niet :b:
     
  2. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee inderdaad, maar de kwaliteit van dat filmpje wel :D
     
  3. evilredbull

    evilredbull Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens is van cam naar tv met een 360 cam maaru is niet echt gelukt maaru komt goed word beter dan dit is maar ff een filmpje dus dus niet zo loopen zuigen zuig nicht _O_ :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  4. ViperMike

    ViperMike Guest

    Vond er weinig aan, deed er goed 5 seconde over om een poppetje headshot te schiete die stilstond. Met deze game moet je geen skill movies make, het enige waar je mee kan owne is met sniper.
     
  5. evilredbull

    evilredbull Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan ok het heele fimpje stuuren mischien dat je het dan begrijpt lol de gedachten hier achter is gewoon simple en snel


    http://www.youtube.com/watch?v=uRBHmdAxKY8
    denk dat dit beter is of juist niet kijk en geniet of doe het gewoon niet :p
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  6. Shizzel

    Shizzel Guest

    Na-ah, lees de beschrijving maar. Die gast heeft het zelf ge-edit, en damn, het ziet er nog steeds cool uit.
     
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind iedereen zo mooi aan al die trailers die nu gecombineerd worden met Mad World? Het nummer past geweldig bij de film waar hij uit komt (Donnie Darko), en iemand die er echt verstand van heeft, combineerde het liedje met GoW, dat maakte er een geweldige trailer van, maar nu oppeens zie je de ene na de andere rip-off van die trailer:{ Laatst kwam er zelfs een Mad World versie van Viva Pinata, wtf!? |:-
     
  8. evilredbull

    evilredbull Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
  9. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg je pas voor 41 kills en 25 downs 1000 nog wat?
    ik krijg al vijfhonderd bij 13 kills
     
  10. evilredbull

    evilredbull Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    ja snap niks van die punten gedoe. maaru als je team zuigt zuigt alles:'-(
     
  11. ViperMike

    ViperMike Guest

    Daarom vind ik dit spel ook geen zak aan, je kan er niet echt goed in worde. Het enige waar je hier in kan owne is met sniper of teamwork. En al zuigt je team en je bent als enige over kun je nog alleenmaar winne met een sniper, tenzij het andere team geen teamwork heeft.
     
  12. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  13. ViperMike

    ViperMike Guest

    Die met die shotgun was gwoon puur geluk, want daar draait het grotendeels om met shotgun. En die nade tagging en die chainsaw is zeer matig gemaakt, al die noobs gebruike noujuist nade tagging en chainsaw en net die dinge zijn bugged.
     
  14. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    41 : 19 = +/- 2 per ronde. Dat opzich is wel goed maar niet echt speciaal ofzo. Zo had een vriend van mij vandaag 21 kills in first to 5 met 6 rondes.
     
  15. ViperMike

    ViperMike Guest

    Kills zegt helemaal niks, ik heb zo vaak dan schiet in iemand neer. Wil ik zijn kop eraf stampe, kotm er zo een blije aan en die schiet de kill recht onder mijn voete vandaan met een shotgun.
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet echt bijzonder eerlijk gezegd. Tenminste we kunnen je niet zien ownen hier op ;) Ik heb trouwens een iets mooiere versie van dominator (liedje).

    Ik heb je trouwens ook verslagen :) Ik had met 38 kills 1104 punten haha... 9 puntjes meer.

    *Leest terug* Lijkt een beetje of ik je op alle kanten probeer af te zeiken maar dat is niet echt zo bedoeld :): :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2006
  17. ViperMike

    ViperMike Guest

    Waarom maken jullie allemaal skill movies. Je kan hier niet owne, dit is net als halo2. Iedereen is gelijk en het draait om teamwork.
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    :+
     

Deel Deze Pagina