WOW ik wil ook zo'n koffer. Niet perse met die opdruk er op en alles er in maar vooral die crate en die hokjes. zwaar handig voor lan's!!!!!! die opdruk maakt het natuurlijk wel wat cooler als je aankomt op een lan.
Vindt deze faceplate een stuk mooier > Ben benieuwd wanneer ie hier te koop is, of weet iemand een online zaak waar ie te koop is, behalve ebay.
*Baalt flink* Vrijdag ligt als het goed is GoW op de deurmat maar ik kom er net achter dat ik de hele zaterdag en zondag moet werken
Ahja ieder zijn smaak...maarja als ik al zie dat een spel niets aan is koop ik het ook niet,ook al is de hype erom groot.
Fucking hell, deze game is gewoon de eerste echte next gen game! Shit man, deze game gaat een hele tijd aan de top staan qua graphics denk ik!
Ja dat is idd wel een nadeel. Spel ziet er zo fantastisch uit dat het andere spellen qua graphics waarschijnlijk een beetje naar beneden haalt .
Heb jij het al gespeeld waardoor je het een geweldig spel vindt dan? Precies hetzelfde :b: Er zitten vast en zeker ook genoeg minpunten aan dit spel, zoals bij elk spel het geval is.
aangezien het overal heel hoog scoort (becijferd door mensen die het spel al wel hebben) zal dit niet echt een ruk spel worden, het zal miss minpunten hebben, maar die doen er denk ik niet toe, omdat er meer dan genoeg pluspunten zijn
Hier ga je de fout in je moet nooit de mening van andere volgen ook al zijn het er heel veel want anders raak je straks misschien telleurgesteld. vind ik dan...
ik zelf volg hun mening niet, ik noem alleen dit om als argument te gebruiken, ik weet zelf nog niet wat ik van de game ga vinden, waars goed, maar dat moet ik nog zien