[Gears of War] Post je foto's/filmpjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 10 nov 2006.

1. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Laten we niet doen alsof de hemel naar beneden is gevallen. Alle gamers gaven eind jaren negentig Gran Turismo II ook een 9,5 of een 10 als cijfer. Toen dachten we dat het niet beter kon.
    Als Gears of War II uitkomt kijken we hier niet meer naar om, zo snel gaat dat.
    Ik ben ook erg benieuwd naar het spel, maar sommige mensen kunnen wel erg overdrijven. :thumbs:

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    OK dan :)

3. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Als gears of war II uitkomt ja, maar als die er nog niet is, denken we dus dat het niet beter kan, mooi toch? :b:

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik weet voor 99% dat ik dit spel enorm leuk ga vinden en hartstikke lang ga spelen :) want hou wel van die gore spellen met veel bloed. ook heb ik bij dit spel precies hetzelfde opwindende (niet verder denken :+) gevoel dat ik het moet hebben en dat het zoooo leuk gaat worden dus ik heb er alle vertrouwen in

5. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders kijk je eerst ff op iemands gamecard....

6. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen zal hem inderdaad vet vinden.. maar hoe kom jij dan aan Gears of War EN Tony Hawk Project 8?

7. shonosuke

shonosuke Guest

een omgebouwde xbox 360 of hij liegt

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Wel makkelijk he alles downloaden ..deed ik met mijn 1ste Xbox ook , maar op een gegeven moment werd het niet leuk meer .. je download een spelletje en je speelt het ff en dan is het klaar .. je wadeert het gewoon niet meer had op een gegeven moment 110 games en niks echt wat ik speelde meer op een gegeven moment .. later heb ik die xbox verkocht en een 360 gehaald .. en vanaf nu koop ik ook alleen spellen want dan wadeer je het ook echt als je iets met je zuurverdiende harde eurotjes het heb gekocht !!

9. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    OMG, ga je eens een weekendje naar je ouders, blijk je een volledige dag Gears of War gemist te hebben, mijn reviewexemplaar lag dus gister al in de bus, maar vind em pas net. Heb helaas geen foto's (arme student zonder camera, dus kan ook niet 'bewijzen' dat ie niet gedownd is). Maar hij is echt supervet. Vooral als je voor het eerst in de multiplayer die kettingzaag in iemand boort 8). Echt, wat een gevoel hé.

Anyway, ik ga weer verder, de single player speelt erg lekker, beetje Doom tot de tiende macht met buitenwerelden en de multiplayer schopt kont. Tis maar 4 on 4, maar dat is echt genoeg.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    WAAAH!!! Wat een flikker! Wij wachten met smart op Gow en hij wist zelf niet eens dat hij hem al had :mad: En als je de game geen ruk aan vind wat doe je hier dan?

11. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deze vraag eigenlijk een nieuw topic waard, maar aangezien ik die niet kan maken, hier mijn vraag:

Kan iemand (Fardo heeft al een paar gedaan) foto's of screenshots van Gears of War op een normale tv posten? Aangezien ik geen mooie tft of lcd heb wil ik wel eens zien hij hij er daar op uitziet.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Post 1 pagina 1 ... staan foro's van een normale tv (geen HD)

13. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er volgens mij erg goed uit.
    Wat is jouw mening Fardo, is hij een beetje scherp op een gewone tv?
    En gebruik je een advanced kabel of een normale?

14. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo zou je mij nog een plezier willen doen, en vertellen hoe splitscreen is. Is het speelbaar, is het overzichtelijk? misschien kun je foto of screens plaatsen!

Alvast bedankt,

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    is een plaatje met splitscreen volgens mij :)

16. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt heeel onduidelijk. Hoop op meer...

17. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Volgensmij is de splitscreen co-op beter te doen op een 4:3 TV dan op een breedbeeld...of je moet al een groot scherm hebben. Ik vond dit met GRAW ook het geval.

Dat plaatje van Fardo is niet onduidelijk, je kunt toch gewoon zien hoe het er op zijn TV uitziet.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Splitscreen op een normale TV (met advanced scart)

Splitscreen HDTV

Het is goed te doen. Zowel op een normale tv als op een HDTV ... speelt gewoon het zelfde als bijv. Halo splitscreen :)

19. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.348
    dus Fardo, als k het goed begrijp ga jij dus foto's maken van GOW terwijl je aan het spelen bent? Sick dude :) Ik zou alleen maar naar het scherm staren _O_

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Die HD-tv ziet er wel stoerder uit :p En ik wat stoer :p maar mij lijkt Co-op via xbox live ook erg stoer :p Full screen en toch met zijn tweetjes ^^ :p

Deel Deze Pagina