1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War problemen disc error (dirty disc errors)

Discussie in 'Algemeen' gestart door HArdSoul, 20 nov 2006.

  1. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al een aantal errors gehad en 100 % zeker geen krasjes op de disc. Maar het komt bij meer spellen voor dat ze een error aangeven of er gewoon mee stoppen, dan moet ik de Xbox opnieuw uit en aanzetten.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Mijn 36 heeft 3 uur lang staan te ronken tijdens Gears of War, en toen kwam die vastloper. Daarna opniuwe opgestart, en toen deed ie het nog een keer. Heb het nu niet meer, maar hij heeft wel eens 2 disk errors gegeven dus.
    Eigenlijk best wel belachelijk...
    Hoe komt dat nou in Godsnaam dat die 360 dat doet?
     
  3. DrOetkerNL

    DrOetkerNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb er een aantal keer last van gehad, om precies te zijn een vier keer. Erg vervelend als je een multiplayer match aan het hosten ben.
     
  4. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    net een dvd 2 uur afgespeeld geen ene krasje dan maakt me drive tog geen krassen?
     
  5. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je vertellen. Ik heb mijn 360 al vanaf de launchdag (vorig jaar 2 dec.). Ik heb nog nooit ergens last van gehad. Geen vastlopers, geen krassen op spellen en het belangrijkste, nog nooit kapot (ring of death bijv.). Ik blijf er bij dat het gewoon een kwestie van geluk. Ik ken verschillende mensen wie m al 1 of 2x hebben kunnen wegbrengen en/of spellen naar de klote door krassen. Ik denk, en misschien heb ik t verkeerd, dat het komt doordat mensen de 360 op de zijkant heben staan. Ik heb m vanaf t begin gewoon plat liggen. Net wat ik zeg, misschien heb ik t helemaal verkeerd. Misschien niet.....
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    nah, die van mij heeft 3 maanden verticaal gestaan en geen problemen gehad. Nou staat ie weer horizontaal omdat ie anders niet in het TV-meubel past :+
    Verder nog nooit ergens problemen mee gehad.. Ja 1 keer met PDZ, toen ik iemand's gamertag wilde bekijken tijdens een potje deathmatch :eek:
     
  7. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    1 keer dirty disc... maar toen ik het schijfje eruithaalde zag ik dat er een vinger pindakaas op zat, deze was afkomstig van een overheerlijke boterham met pindakaas en suiker gemaakte boterham door mijn vriendin.... ze kan niet zo veel maar in boterhammen met pindakaas maken is ze een ster.

    Was wel bang dat misschien wat pindakaas in mn box gelopen was ofzo.. maar geen last meer ergens van gehad.

    voor de rest ook nog nooit een vastloper gehad met andere spellen.. alleen bij oblivion dat langzaam laden probleem wat door de cache te legen op te lossen was.
     
  8. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    was eigelijk niet me vraag maar de vraag was als een dvd 2 uur heeft afgespeeld en er zit geen krasje op dan maakt de drive tog ook geen krassen op spellen?
     
  9. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 of 3 keer zoiets gehad. gelukkig steeds net na een checkpoint (moet ook wel, want ide zijn er fucking veel). Maar blijf het vaag vinden. Heb het bij andere games ook weleens gehad (dead rising, GRAW), maar niet zovaak als bij Gearsje
     
  10. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb ook al 2x gehad dat hij de disc niet kon lezen..... =(
     
  11. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb dat krassenverhaal ook gehad toen ik mijn GoW terug bracht. Had hem gehaald bij de gameshop waar ik normaal bijna al mijn games haal. Ik kreeg namelijk die disc unreadable melding ook na een half uurtje gamen. Bleek er ook een klein krasje op de DVD te zitten. Ben volgende dag uiteraard gelijk terug gegaan en medewerkster zei gelijk dat dat door mijn xbox kwam. Ik verteld dat ik inmiddels een game of 20 bezit en al bijna een jaar op mijn 360 speel en nog nooit een kras had gehad. Maar volgens haar zou ik dat dan vanaf nu gaan meemaken omdat het toch echt door mijn xbox kwam. Na wat telefoontjes van haar na MS en haar leverancier kreeg ik dan toch een nieuwe. Afgelopen weekend uiteraard veel gespeeld en GoW werkt nu perfect. Geen krassen op de DVD, ook niet na 10 uur gamen en ook niet op mijn andere games. In mijn geval vermoed ik dus dat die kras er gewoon al opzat aangezien mijn xbox op een jaar tijd nog nooit een kras heeft veroorzaakt. Maar doordat ze daar zo moeilijk deden terwijl ik normaal al mijn games daar haal, ga ik vanaf nu wel ergens anders.
     
  12. RVE_NL

    RVE_NL Need games

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het al 2 keer bij GoW gehad.. gelukkig geen krassen erop ofzo .
    1 keer bleef de 360 zo vasthangen dat ie mijn profiel verkl**t had,gelukkig kan je die opnieuw downloaden maar je save games zijn wel weg :mad:

    ps. als je naar krassen kijkt, kijk dan in een felle spot niet via de zon want dan zie je ze echt niet.
     
  13. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als de drive na 2 uur geen krasje op de dvd maakt dan maakt mijn drive tog nergenst krassen op?
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik heb gow 4uur geleden gekocht en ik kreeg zojuist een disc error. Nog niet tijdens het gamen, maar toen ik hem wilde opstarten in de dashboard. Raar, maar denk dat het gewoon ligt aan me 360.
     
  15. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    vaag iemand ales meegemaakt?
    ik dacht ziet een cirkel op me gow disc ik schoonmaken is het viezigheid in een cirkel rondom me disc :confused: maarja:)
     
  16. insanekilla2006

    insanekilla2006 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet oke
     
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Die cirkel op de GoW disc is normaal, maak je geen zorgen.
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    nog geen problemen gehad met dirty disk errors.

    wel is het spel al een keer blijven vasthangen tijdens een checkpoint. iemand hier nog last van gehad
     
  19. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    3x vaste gelopen en er zitten ineens 5 ronde krassen in de disk

    dvd speler van de 360 niet goed denk ik :mad:
     
  20. zildjian

    zildjian Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook 3 x een dirty disc gehad. Cd is verder brandschoon. NOg nooit eerder deze klacht gehad.
     

Deel Deze Pagina