1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War problemen disc error (dirty disc errors)

Discussie in 'Algemeen' gestart door HArdSoul, 20 nov 2006.

  1. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand al hoe je dit moet oplossen want anders is deze hele opsomming voor niks.. dus beter al je stopt met posten dat je dat probleem heb en een oplossing probeerd te zoeken...

    Als je CD eruit haal en er weer in doet zonder iets te doen doet hij het gewoon weer. Dus ff CD open en weer dicht..

    Als iemand iets weet om het helemaal niet open te doen zeg het dan ff !!
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet ik doen, kom er nu pas achter. Ik heb GoW gehaald bij FRS maar kreeg geen bon. En nu ziet ik met dikke bugs, flinke haperingen en een rond vaag kras. Daar is iets zwarts in de lucht (slordig) als ik met de camera daar naar kijkt gaat die weg kijk ik naar beneden, komt die weer.
     
  3. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik heb ook deze game bij de FRS gehaald. Nog nooit problemen gehad met unreadable disc berichten, vooral niet toen ik hem net had. Bij deze game krijg ik ze regelmatig. Ga nooit meer iets bij de FRS halen.
     
  4. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen dat het gewoon een fout is bij de productie van het spel. Ik heb hem namelijk zelf ook sinds vandaag, maar ik kom niet eens voorbij het eerste deel of hij loopt al vast..

    Beetje slordig voor zo'n spel..

    min puntje erbij voor de review..
     
  5. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan gridlock op mp en niet meer tegen elkaar spelen :mad:. Er zitten een paar kleine krasjes op, maar ik ben er altijd heel zorgvuldig mee geweest. Ik vind dit echt belachelijk, krijg disc unreadable elke keer bij die 2 stukken en daar langs wel eens random.
     
  6. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook krassen gehad op mijn discs door een vorige xbox die defect was. Deze krassen heb ik weggekregen met een tubetje met spul die de krassen opvult. Nu heb ik nergens meer last van! Kan je trouwens kopen bij FRS en een hoop andere stores!
     
  7. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, dan ga ik dat eens proberen. Want dit is gewoon té frustrerend.
     
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me xbox horizontaal neergelegd en tot nu toe werkt het nog goed
     
  9. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een beetje onzin dat er allemaal van dit soort dingen moeten plaatsvinden (horizontaal i.p.v. verticaal). Het spel moet het gewoon foutloos doen, k heb niet betaald voor dirty disc errors..Ik koop al mn spellen origineel, maar dan verwacht ik wel dat ze het ook toppie doen, dit is gewoon slecht!
     
  10. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    vaaag bij mij zit er er al wat krasjes op maar nergenst last van

    * even afkloppen *
     
  11. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook ronde kras, maar dikke haperingen. Had MS gebeld en hij zei dat ze met een nieuwe update komen......
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Mijn xbox ligt gewoon horizontaal, had met mijn andere games maar 1x eerder een dirty disc error (graw) maar nu al stuk of 5x met GoW... best vervelend en verpest de gameplay wel een beetje :mad: vooral als je net langs een kut stukje bent..
     
  13. insanekilla2006

    insanekilla2006 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    heb er geen las van zaterdag 8 uur gespeeld wat een vet spel heb de limited collection edition box
     
  14. insanekilla2006

    insanekilla2006 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ *) 8) :+ de bom zeg ik booooooooooooom !!
     
  15. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die uitspraak is dit topic niet echt bedoeld...

    Maargoed, ik heb nooit last van mijn 360 gehad, nooit krassen. Een enkele keer een heel dun rondje op de cd, maar heeft nooit problemen opgeleverd. GoW heeft sinds de launch ook goed gedraaid, en ik heb ook niets aan de xbox zelf veranderd (horizontaal i.p.v. verticaal). Toch heb ik vanmiddag 3 x gehad dat het spel (Niet de L!ve Guide) vastliep. Er liepen vage witte gestippelde lijnen van boven naar beneden in het beeld, en niets reageerde meer. 2x gebeurde dit in een lobby, en net weer maar dan in een online ranked match..

    Iemand anders last van dit probleem? Ik snap namelijk niet waarom dit probleem zich in een keer voordoet!:mad:
     
  16. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, maar wel disc unreadable berichten. Met geen enkel ander spel. Ach, zal wel aan FRS liggen.
     
  17. Cizzler

    Cizzler Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren de dirty disc error, xbox maakte opeens een hels kabaal vanuit de dvd-drive en daarna dus de melding. Disc eruit gehaald, en ja hoor dikke krassen in een cirkel. 360 staat gewoon horizontaal, nooit ergens een probleem mee gehad, en nu heeft ie GoW zowat opgegeten. Heb van dat spul gehaald om krassen weg te halen en nu doet ie het weer. Heb nu wel van lichte krassen van binnen naar buiten door het polijsten :x Maar gek genoeg doet ie het nu wel beter dan voordat de dvd schade opliep. Ik hou de 360 nou wel goed in de gaten, hopelijk ligt het gewoon aan Gow en niet aan de 360 zelf.
     
  18. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook regelmatig vastlopers, vooral bij Multiplayer.
     
  19. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dat 'disc unreadeble' bijna elke keer als ik gaat spele. Een keer na een stukje waar ik kk lang mee bezig was, kon ik weer overnieuw beginne @!&$^#%.
    Maarja ben het inmiddels wel gewend, dit is nu me 3e xbox en loop regelmatig vast.
     
  20. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze week 2x de melding dirty disc gehad. Nu verder geen last meer van.

    Ik hoop niet dat het straks opnieuw begint :eek:
     

Deel Deze Pagina