Gears of War problemen disc error (dirty disc errors)

Discussie in 'Algemeen' gestart door HArdSoul, 20 nov 2006.

1. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond had ik ook een vastloper. Ik liep mezelf vast tussen 2 muurtjes... :b:

2. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook last van disc unreadable errors, heb MS gebeld. en ze zeiden dat de disc's slechter van kwaliteit zijn dan normaal!!!!!! ik heb mijne om kunnen ruilen bij de dixons

3. littledalton

littledalton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dirty errors

ik heb het nu ook steeds... steeds op het zelfde stukje...
    net nadat je bij de lift omhoog gaat met dat stukje dat ze dat gebouw opblazen en als ze wegspringen voor de ontploffing blijft die vasthangen... hebben meer mensen dan

4. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er sinds kort geen last meer van..k heb één keer met een lcd doekje (van mn samsung tv) het een beetje schoon geprobeerd te maken na de foutmelding, en geen last meer sindsdien.

5. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik had gisteren last van clipping .. opeens viel het een heel deel van het level weg en kon ik overal zo naar toe lopen ! er waren ook geen grubs meer .

is de eerste keer dat ik heb gehad

6. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In mp heb ik gisteren onder het level doorgelopen..ook denk ik een foutje in het spel..Toen ik het tegen een maatje van me zei, lukte hem het ook..Wel grappig als je als enige nog in het veld rondloopt tegen 3 andere, en je er zeker van wil zijn dat je blijft leven 8-|

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb gister 2 vastlopers gehad. 1 x in de single player. Als je op zoek moet naar de stranded. En 1 x in multiplayer. Maar verder loopt die gewoon smooth.

8. Renegade Master

Renegade Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 1 x een unreadable disc error gehad en 1 vastloper tijdens coop. Zoals eerder gezegd, gewoon weer open en dicht doen en hopsakee.
    Ik heb de melding overigens ook bij andere spellen, Oblivion heel regelmatig, Marvel UA heel zelden. Ik denk dat het toch te maken heeft met de afstelling van de laser en/of de kwaliteit van het bronmateriaal. dat een XBOX360 echt fysiek krassen maakt lijkt me sterk, aangezien het tray-dicht-disc-klem- mechaniek hier eigenlijk niet toe in staat is (uitzonderingen zijn r natuurlijk altijd)
    ik ken trouwens ook iemand die doodleuk zn originele condemned disc gebruikt als onderzetter voor zn cola fles.... tja

9. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het misschien werken om zo'n reinigings-cd'tje in je 360 te doen? Of is dat slecht voor de lens?

10. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand deze problemen al gehad die het via de FRS online had besteld? Kun je die omruilen in de winkel?
    Die van mij heeft ook de ronde krassen gekregen en blijft in de single player op steeds hetzelfde punt de dirt disc error geven.

11. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Daar was 1x bij gebeurd, dat er een locust voor de held onder grond zat.

12. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik deed net gears of war in mn 360 en toen begon hij een tikkend geluid te maken en nu wil hij hem niet meer lezen :mad:

13. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm, ik heb nooit disc unreadeble gehad en nooit vastlopers.....,

14. Ik had er eerst ook geen last van,en nu ineens wel.Vreemd is het wel,want anderen spellen totaal geen last van,zal wel aan de spel zelf liggen.

15. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Een maat van me heeft ook geregeld ''Disc Unreadable'', dat wil zeggen dat je Xbox 360 bezig is met een overlijdensproces. Natuurlijk niet altijd, maar in de meeste gevallen, zo meldde een Microsoft medewerker.

Hou het dus goed in de gaten en zorg dat je het Xbox 360 bonnetje bij de hand hebt voor het geval dat je hem laat repareren, succes ;)

16. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Wel raar he niemand heeft het ooit eerder gehad en GoW erin zit gaat iedereens xbox dood. Ik denk dat ze gewoon heelveel verneukte CD hebben gemaakt en die moet omruilen en dat hopelijk nieuwe krijgen

17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik heb anders geen problemen en speel GoW dag en nacht, net zoals een paar andere maten van me.

18. Phreon

Phreon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook geen problemen mee, net zo min als met Saints Row, waar ook veel mensen problemen mee hebben gehad.

De beste tip is denk ik gewoon je xbox plat neer te zetten.

19. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het maar 1 keer gehad en verder helemaal geen last meer van gehad.

20. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    dirty disc unreadable wil niet zeggen dat ie dood gaat ik heb het alleen bij fifa en bij ghost recon saints row nhl07 en GoW heb ik het niet. Ligt gewoon aan de kwaliteit van disc

Deel Deze Pagina