Gears of War problemen disc error (dirty disc errors)

Discussie in 'Algemeen' gestart door HArdSoul, 20 nov 2006.

  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 loopt wel eens vast tijdens GOW ongeveer een keer of 5 gebeurd ondertussen denk ik.. dan bevriesd het beeld gewoon.. beswel irritant

    verder maar 1 keer een echte dirty disc error gehad dus dat valt opzich wel mee :) zitten ook niet egt erge krassen op me cd ofzo..
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik heb net GOW premium 360 pakket gekocht.

    meteen bij eerste filmpje stottert het geluid

    dan heb je 4 seconde wel geluid, dan 1 seconde weer niet enz

    waar kan dit aan liggen?

    edit: Na em eruit te hebben gehaald en weer erin krijg ik alleen maar dirty disc errors. soms start het spel op, maar ik kom niet voorbij het kies moelijkheidsgraadscherm want dan komt er weer een dirty disc error

    fijn: je koopt een 360 en kan er niet op spelen en met die feestdagen kan ik wachten tot dinsdag voordat ik het spel kan ruilen
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2006
  3. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja jij kunt hem tenminste nog ruilen, ik ben vanmiddag naar de FRS geweest en die ruilen hem niet meer na anderhalve maand...

    Dan maar ff microsoft proberen.
     
  4. p@trick

    p@trick Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    1,5 maand is nog binnen de 90 dagen garantie die je op het spel heb.
     
  5. pucky

    pucky Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij wou die gisteren ook niet starten kreeg een foutmelding ofzo,toen heb ik de dvd goed schoongemaakt (was helemaal niet smerig)toen liep die weer goed.
    Ik heb zo'n idee de de dvd speler in de xbox360 wat gevoelig is ofzo??.
    Zit trouwens wel een heel klein krasje op op de buitenkant,dat zat er al op toen ik Gears of War kocht!!.
    William.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  6. Onliner

    Onliner Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dirty disk errors bij Gears of War ,Call of duty3 en Rainbow six Vegas!En de disks zijn harstikke schoon (geen stofje of krasje).Soms speelt ie een dag zonder error en dan begint het weer:confused: Het lijkt me meer een dvd drive fout.Ik stuur hem volgend jaar wel op voor reparatie.
     
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja ik wilde de lens schoonmaken maar als je je 360 wilt openmaken moet je een sticker kapot maken en als je dat doet is denk ik je garantie weg?
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja.. nooit eraan klussen als je daarvoor stickers oid moet breken, altijd ms bellen in dat geval!
     
  9. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Er bestaan toch ook van die lens-cleaner cd´s? Zou je die daarvoor niet gewoon kunnen gebruiken?
     
  10. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    dsat vraag ik me dus ook af wanty ik ehb er nog een van philips leggen met aan allebei de kanten een borsteltje
     

Deel Deze Pagina