Spel zag er op de 360 al goed uit, vind dit eerlijk gezegd ook niet een grote grafische stap vooruit (afgaande op de pics).
Duidelijk inderdaad die blur, maar ik weet niet had iets groters verwacht dan het verschil nu. Lijkt wel sinds die blur weg is het spel ook iets minder grauw is.. Het gaat om de gameplay en dat zat bij Gears 1 wel goed.
From June 15 to June 23, The Coalition invited players to participate in an Open Beta for Gears of War: Ultimate Edition. Hundreds of thousands of you answered the call, logging over a million matches in a week. The most dedicated players played dozens of matches - one of you even finished over 500 games! From everyone here at The Coalition, thank you! While we certainly hope you enjoyed your time in the Beta (and hopefully scored the multiplayer characters or one of the 7 different weapon skins we awarded), we’d like to share some details on how you've helped improve Gears of War: Ultimate Edition for its launch next month. Thanks to your feedback, the development team at The Coalition will implement the following fixes and improvements. Please note that this is just a summary, not an exhaustive list: Multiple fixes and tuning for the Gnasher Shotgun Multiple fixes for Frag Grenades, Boomshot, and Torque Bow Tuning for footstep audio and other sounds around a player King of the Hill improvements, including ability for The Coalition to adjust more settings for competitive play Removed active down from Active Reloaded Longshot sniper rifle and added/tuned active bonus for sniper bloom/aim Bug fixes and tuning for skill-based matchmaking Tuned red/blue colours for team shaders (Locust/COG) Improved look of blood and gore in gameplay Improved game performance to reduce screen tearing Bug fixes and tuning for Controller Sensitivity Settings Various bug fixes on maps, weapons, matchmaking, audio, and controls
Ja wat een gelul daarover op FB/Forum enzo. Mensen zeuren dat Gears 1 gewoon active downs had en de spelers die het niet willen noobs zijn en zich moeten aanpassen. Het is zo cheap dat active down snipen, altijd geweest. Misschien voor competitieve games de optie voor aan of uit, maar gewoon uit voor normale games vind ik. Helaas heeft Gears zoveel spelers die zich zo elitair vinden omdat de game zo "hardcore" is.
Inderdaad dat elitaire gezever. Blij dat het eruit is in ieder geval. De een vind zich nog beter dan de ander. Zal wel weer een explosie van de inbox worden met wat voor noob ik ben.
Wie hard aimed nou in een battle -.-. Vaak genoeg iemand van achteren proberen te killen met een hard aim die niet registreerde
Dan ga je vaak te laat zijn in een shotgun battle. Hard aimen is als je een 100% shot kan krijgen. Als iemand dom rolt ofzo