Gepreorderd in de US store, release is daar 25-08 en in de NL store 28-08. Ik neem aan dat ik m dan 25-08 kan spelen? Of zien ze dat ik in Europa zit en kan ik pas de 28e spelen?
Zou tof zijn als ze in de komende weken ook nog even een remake maken van de Mad World trailer. Binnenkort maar even heel goed nadenken of ik een Xbox One ga halen. Game niet heel veel de laatste tijd, maar wil deze game toch wel hebben...
US store is toch niet veel minder qua geld dan NL store? Usa = $40,- NL = €40,- Met de huidige koers, ben je voor de usa versie maar €3,60 goedkoper uit.
Dus afhangend van welke staat je account op gekoppeld is, kan je dus tussen de 6 tot 9 uur eerder spelen?
US release is altijd op een dinsdag en hier in nederland pas op vrijdag. Dus 3 dagen eerder. Al je de digitale US versie hebt.
Ik heb m via de computer in de US store besteld, haalt het dan nog uit of mijn One op NL of US staat als ik de download aanzet? (Ivm release date)
Als je retail koopt dan heb je misschien nog andere dlc characters https://gearsofwar.com/en-us/forums...st/7de94712-5a3f-476c-83c4-f019e48ed551/posts