Execution is where its at. Maar dat werkte in Gears 3 niet echt omdat Retro gewoon zo ongeloofelijk OP was en je echt zo dbno lag
voor mij wordt het waarschijnlijk gewoon weer annex of KOTH. Weet alleen niet echt het verschil meer. Bij Annex bleef de ring toch staan de gehele ronde?
Execution blijft de beste wat mij betreft. Geen respawns maakt je toch net even wat allerter. Team genoten gaan dan ook minder snel midden in een match naar het toilet.
Jup, ik speel al vanaf Gears 1 Execution en vanaf Gears 2 voor wat afwisseling Annex en Wingman met vaste partners. Van Gears 3 ben ik nooit echt fan geweest en dat kwam voornamelijk door TDM. Ik weet zeker dat er nu weer veel Execution wordt gespeeld met gasten van toen. Blijft mooi die spanning en adrenaline, vooral als je de laatste over bent en iedereen in de party met je meedenkt.
Bedankt dat je me even herinnert aan mijn mooiste match ooit en verdoofde oren door schreeuwende teammates.
Heerlijk strak weer die frustratie als je net even eerder bij de sniper bent dan de self named sniper expert pro 2.0. Gaan ze voor je staan. Zitten toch een hoop trieste figuren bij. Ik heb vast ruimte op mn hdd gemaakt voor de berichten dat ik een no skilled noob ben en dat ik won door lag met mn postduivenverbinding. En dan heb je ook nog de zogenaamde die hards die zich gears vets noemen en de hele dag roepen dat gears 1 de bom was en de rest shit. Mocht je een andere mening hebben dan ben je geen echte liefhebber. Wat een figuren. Deze gast heeft geen enkel shotgun duel verloren. https://gearsofwar.com/en-us/forums...nt/c415decd-0450-4f9b-b49d-104987598ade/posts
Gears 1 was ook de bomb en de rest was shit! Nee alleen Gears 2 was pure stront, Gears 3 was nog wel leuk voor een tijdje. Gears Judgement zijn we allemaal vergeten toch?!
Gears 2 vond ik ook een goede, in het begin wat verrot, maar na de updates beter. 3 ook veel gedaan. Judgment was een aanfluiting.
Nou, lag was het grote probleem van Gears 2 en al die updates maakten het ook niet echt beter. Na 2 of 3 updates ging het wel, maar toen begonnen die kut Amerikanen weer te huilen over onze host voordeel. 6 updates!!1!