Ja, maar als ik het op US kon gebruiken..Ik heb geen idee wat ik met dat tegoed moet joh. Speel nooit op dit gekke ding
Bij een ranked match kiest het systeem een map en kan je eenmalig "vote to skip" doen, bij voldoende stemmen kiest ie automatisch een andere map. Is altijd zo geweest dacht ik. Bij player match kan je een map kiezen als je de game aanmaakt.
Heb er nu een uurtje of 3 inzitten en de game is echt geweldig. Graphics en 60fps in combinatie met elkaar zijn heerlijk en de Dedi's zijn echt flawless. Ik ben wel echt hilarisch slecht. Ik heb denk ik al een jaar of 5-6 niet meer serieus Gears gespeeld en dat is te merken. Zijn er hier tips? Ik ben echt vergeten hoe je deze shit speelt en verlies praktisch ieder 1v1 duel. Vooral het wall bouncen kan ik helemaal niet meer. Net gevonden waarom mijn blind fire zo ontiegelijk slecht is.... De kogels komen uit het midden van het scherm, niet uit je barrel. Overigens vind ik het zeer jammer dat de campaign niet ook 60FPS is, het speelt toch echt niet lekker weg in 30 fps.
Niet op Lethal letten. Die is lichtelijk ongesteld dat ie en de game nog niet heeft, en dat ie pas vrijdag kan spelen.
Ik was net bij MM , had Gears even gepreorderd voor de Golden hunter, toen zei die je dat ik donderdag wss gebeld zou worden , dus hij komt de 27e?
In de vakantie? Best veel dan kan je toch een volle week relaxed gamen i.p.v een weekend zoals het de rest van het jaar aan toe gaat. Het was alleen nog beter geweest wanneer die 2 weken geleden al uitgekomen was toen die gold ging though
Als je hem digitaal besteld met een vriend of familielid kan je hem over 2 dagen en 7 uurtjes spelen, plus je krijgt hem voor 20 euro als je fiftyfifty doet.